Sunday, September 9, 2012

$unday chiLL ouT

salam..selamat pg.pg ni cuaca cun2 ajer kan...hjn x hjn..pns x pns....so so jerrr...jd nyer mood nak bersiap g opis pg td pun so so jer la.untg x merah punch kad aku.wew wewww wewwww.

weekend smalam yg penuh pack gak bg aku.sabtu golek2 kat katil smpai jam 5.he.he.he.itu lah keje aku asal weekend bila tak kemna2.dlm 5lbh baru bersiap mndi bagai sbb nak g rmh auntie aku kat sg.buloh.die buat kenduri doa selamat.die nak g haji next week 17/9/2012.alhamdulillah.die telah mndpt panggilan daripanya utk menunaikan rukun islam yg kelima.so aku plan nak tdo rmh auntie aku.tp depend ler.utk lgkah keselematan aku,aku bwk lah gak baju.gerak pkul 6lbh sbb bajet jln tak jem.aku pun ikut la higway.lps jer tol.ooooooo demmmmm.jem okey.shit!!!!!nak tak nak redah jer la.tak kan nak patah blk,mmg idok ler kan.so smpai jer elok maghrib.hehehehehe.selamat.so yg dtg mlm tu auntie aku kat saujana utama,abg aku kazen aku.yg lain tak dtg ats sbb yg tak dpt dielakkan.

lps jer kenduri tu..aku half half...nak tido ke tak.so aku decide tido lah rmh auntie aku ni.sbb ada geng.ngeh ngeh ngeh....actually kitorg tak der pape plan pun.ahad nyer tu pun masing2 bgunlewat bagai.suker ati.bgun2 trus breakfst.very d sporting auntie okay.dpt ank buah yg betuah.thanks auntie!!so breakfst pkul 10 balun nasi lemak.memasing lepak dpn tv.layan rancangan ntah pape.smpai hbs melodi we decide g ou. 
owwseemmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!

so gerak dr rmh pkul 3 mcm tu.aku eksaited gak sbb aku dah lama tak g ou tu...lg 1 aku mls nak g ou ni sbb die besar....wing south laaa....north la...tak paham ler.kang last2 tak jumpa mna aku park kreta.so g dgn kazen aku ni selamat la.sbb die expert.cari parking pun senang gak la...heheheheh.seronok.so bermula lah episod mencuci mata yg mna menggugat iman.hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...tgn dah gatal jer.sblm melangkah lbh jauh kazen aku ni sbuk lapor2.tu la td kuar rmh tak nak mkn.eksen.kenyang la bagai.passtu g cari starbuck.cari starbuck jer setengah jam.hampehhh.tapiiiiiiiii....jumper2 jer starbuck sbelah nyer nandos.aku pun menggelitis sama lapor.wat der @#$%^...so take a way starbuck trus nyinggah nandos.hew heww heww.saya suker tauuuuu!!!!!so mkn dan mkn...tmbh air.tp lmbt la pekerja nandos ou ni.nak order smpai aku kna bgun g panggil.nak tmbh air pun mcm tu jugak.aku tak tau die tak perasan or purposely buat gitu.dah la service cas mahallll,7hengget lbh.mencik tauuuu.so dh knyang kite smbung jelajahan ou yer makcik2 sekalian.

kazen aku ni menggelupor nak cari kasut.kat opera.not bad kasut2 die.ada yg murah tp saiz yilekkkkkk. tensi skit di situ yer!!so aku juz nengok2,nafsu nak beli kasut msh under control.so aku berjaya kawal.kiter jln lg.jln punyer jln.......jumper kedai baju treats.so msuk kami bertiga ke dlm isi perut kedai itu.time ni dah gedik2.akhirnyer kechundang ketewasan...aku rembat 2 helai belaous.harga 2 helai 119.terbaikkkk kan.....rembat 2.hahahahahha puas.tp aku tak amek gmbor.but nice.bwk g keje pun okay.nnt aku snap yer..kazen aku pun rembat dua.hahahahhaha.tak nak kalah yer memasing.lantak ko sana.pastu jln lg dan jln last sekali msuk mph.tp novel yg nak dibeli kehabisan stok.trselamat duit di situ.hahahahahahaha.dlm pkul 6 gitu kami blk.sesampai d rmh aku mngetest baju yg aku beli.wahhhh....sgt selesa d bdn aku.........lompat2 lah kan.trus basuh.terus msuk pesbook.habaq kat kazen aku.sodap bju tu,berbaloi beli.wahhh gitu..... heheh.

gmbor tak hader.sbb aku mls nak snap snap snap....sbb tgh berkabung lg.diatas kehilangan smue gmbor dlm henpong aku tu.*alaaaaa yg kes aku terformat henpong tu,phadanmuker*

sblm aku luper kan.aku nak tnyer la,sbb aku pelik.aku perlukan jwpn utk merungkaikan persoalan d benak fkrn.eeeyeewww giler poyo ayat.tuiiiiii...aku pelik la org berjln kat shopping mall yg sebesar ou tu kan.diorg jln guna highhhhhh heeellllllll yg 4 5 inci mungkin lbh .eeeehhhh!tak sakit kaki ker ar diorg jln?selesa ke diorg ber high heel begitu.ada yg heel die tu keding mcm ranting kayu tu.hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii...giler hbt tau.aku seloutee lah kan.1 day aku nak try gak...bleh gituuuuuu.tp tak la sehebat yg aku tgk.hehehehe.aku pkai wedges pun blk smpai rmh terus uli betis dgn pati halia mustajab.hahahahahahaha...silalah ketawakan.tak heran pun....kahahahahahhahakahahkahakahakaha.viadabbbbbbbbbbbbbb tauuuu.

ok tu jer cerite weekend aku.korang plak apa cerite.open house ajer lah kan korang.kilo korang pun beropen2 gak kan.clap clap clap. selamat ber chill d hari senin

No comments:

Post a Comment