Tuesday, September 11, 2012

sebuLan sekaLi taK teNtu yerrrRrrr...



bismillahhirahmanirrahim.gituwwwwww...permulaan ayt yg bagus.harap permulaan hari yg bagus jugak utk aku.✔✔✔.angin ada hjn ada petir pun ada mlm td..tp itu tidak mematahkan semangat aku utk bgun pg dgn penuh smngt serta awl.aku pun tak tau knp.alarm jam blom bunyi aku dh bgun.selalunyer alarm tu aku duk snoozeeee snoozeeee kan ajer.padehal aku mlm td tido lwt kot.nak tau lah tu aku tido lwt pasai apa.bkn sbb aku study no no no no...tp sbb aku teman Mr.ngehhhhhhhh :-Ddie kna g kalimantan till sunday.✈yerrrr sgt lama jangka masa itu yer.tak suker tau.tp wat to do.ats urusan kijo.relakan ajer laaaaaa.tp sblm pegi segelen amanat aku bg kat die.kau ingkar,kau terima bala.fair la ko tggl kn pesanan aku pun nak gak.ingt senang2 aku lepaskn ko.ok back to d story yg aku nak habaq na...

pg td aku kan bgun awl dr selalu.so nak tdo mata tak mo pejam.tetiba...tinggggggggggggg.bkk peti ais.nmpk ada pisang.mood pun mcm rajin.apa lg tgk jam sempat lg ni.jd nyer meh la kite ketang ketung kat dapur.lenyek2 pisang....panas kn minyak.maka terjadilah adunan nak buat cekodok..haaa apa cekodok؟؟؟؟
tak tauuuuuuuuuuuuuuu...berlagak giler kan.cekodok pun tak tau.cekodok means jemput2.hari tu aku ada buat sedap weyyy.mak aku pun kalah.sorry mak.nak berlagak jap.hewhewhewhew.ank mak dah pass buat cekodok.:-D bila sekali buat menjadi harus lah aku nak buat lg kan.maka terjadilah cekodok aku td pg.tp dupdap2 gak.tkt tak menjadi plak yg kali ni.tp alhamdulillah....jd dgn comel sekali.cuma terlebih tepung sikit.msh ada lg rsa pisang.hehehehehehehehhe...nak nengok,jeng jeng jenggggggggggg
*abaikan kuali yg sgt cantik itu yer*
aku tak buat beso2.buat comel2 jer masuk mulut ngappppp terus.hahahahahahha.tak payah nak nganga besor mulut tu.ok tipuuuuuu.tak der la kang aku buat besor2,bekas pun kna besor.kang kepoh smue tnyer aku bwk apa.kang bukak tgk cekodok jer pun.tp bekas mcm bwk makaroni goreng.hahahahahha.dan hasil air tgn aku pepagi maka siap lahhhhhh cekodok aku.mehhh mkn cekodok.
sapa ada pisang yg dah msk sgt kat rmh tu meh bg aku.aku buat cekodok.tp jgn tnyer aku pisang apa yg boleh buat cekodok yer.mmg aku tak tau.yg aku buat cekodok ni mmg pisang yg boleh di buat cekodok.tu pun mak aku yg bgtau.hahahahahhahaha.....aku mmg GAGAL part2 nama pisang bagai ni.tp ada gak lah yg aku tau,tak ler bingai 1 haper pun tak tau.mlampau noo.hehehehehhehe.ok tu jer pun nak citer nyer pun....


No comments:

Post a Comment