Tuesday, September 18, 2012

jaMuan raYa seKsyen kuuuuu..

14 September 2012 ofis aku buat jamuan raya....tema baju bersepah.kitorang bwk potluck.save bajet kot...heheheheh ntah la.tp seronok sbb bekerjasama.tp mna yg berat tulang mereka buat dek jer la.smpai time mkn...makannnnnnnnnn.pastu dah.dah set dlm otak die gitu.jd org sbuk2 kemas die buat tak tau jer la.apa ada yg terasa??????????hahahahahahha.nsb kau lah.dh mmg kau M bsr sgt.opppssss...dah.jgn lebey2.

so senarai pot luck pun dah ditampal.sat lagi aku nengok nama aku kat menu yg tak pernah aku buat selama ni.mmg senang.tp aku tak pernah msk.sungguhhhh.pastu nak bg bos2 mkn.stakat kwn2 jer aku tak ksh sgt.ni utk bos2.alahaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,ketaq lutut ceq tau....pape pun aku sahut cabaran itu.ewaaahhhh... maka terjadilah LODEHHHHHHH aku ats bantuan kakak aku,hehehehehehehhe...aku tak rasa pun.kakak aku yg tlong rasakan. as long cukup rasa,okay lah tu.hehehehhehehe.laiii kite nengok hasil nyer

taraaaaaaa.....kelip2 mata nengok lodeh sendiri.hehehehheh.saya budak baru blajar
byk sgt mknn hari tu.alhamdulillah...siap ada extra menu lg okey.sedap pulak tu.smue aku mkn.wlaupn mulut ckp kenyang2,tapi kannnnn tetap sumbat mknn msuk mulut.nyumnyumnyum....tak byk sgt gmbor i amek.sbbnyer mls.

aku lambakan ajerrrrrr gambor....heheheheheheh

maka berakhirlah jamuan raya.ehhh tapi ada lg story pasal raya.kang2 aku story memory yerrr.
cawwwwww

No comments:

Post a Comment