Wednesday, September 12, 2012

bibir ku bak dot dot dot

tak leh blah icon tu......
mood tgh rajin kan.so layan kan ajer la.drpd ku duk balun tido ajer.
eheeeemmmm i kat opis yer bkn kat rmh.ada ke patut korang suruh aku slamber badak tido

hehehehehhehehhehe
korang baca tajuk geli meremang kan
apatah lagi aku yg nak memerah idea utk menaip..terberi2 aku*sedangkan mmg keje aku pepagi beri2 jer*
lately ni aku rsa sedikit pelik ngan diri sendiri
korang tak rasa pelik lantak pi la....
sbb apa aku kata aku pelik
sbb nyer adalah
aku tetiba pakai gincu merah mcm retis2 jaman dulu2.diorg kan mostly suka pkai lipsetik merah menyala kan.tak pun korang buat la anggapan apa pun yg mengaitkan dgn bibir aku yg kebabommmm nie.
hewww hewwwww
tak leh blah
sumpahhhhhhhhhh tak leh blah
tp aku kan suka bnda yg aku tak pernah buat
org yg dah kawin slalu ckp,buat lah selagi blom kawen.nnt dah kawen dah ada ank tak dan nak buat smue ni.please jgn fkr buat bnda yg nonesense yer.aku good good ajer tauuuuu.auuuwwwww gheliiii tiyak..
ini lah yg aku mksudkan.merah sgt ke??tak kan..merah lg bibir Rozita Che Wan dlm cerita miss octopus tu.hehehehehehhe.aku tak se dare itu lagi.maybe someday n one day.hehehehe.
*silalah abaikan muka aku tu.sobsobsob*
fokus pd BIBIR..ulang sekali lagi BIBIR...lg skali BIBIR.
clappppppppppppppp
sila coolkn diri
tarik napasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,smpai perut ke dlm,molot kembong.
dan ini
lepas laju2 smpai perut yg boncit kembali seperti selalu.perut korang.bkn perut aku.sentapppp kannnn


haaaaaaaaa kannnnnnnnnnn
dah agakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
korang ckp2 ngan diri korang kannnnnnnnnnnnnnnn
fineeeeeeeeee
selamat hari raya maaf zahir & batin

No comments:

Post a Comment