Sunday, September 9, 2012

jamuan hari raya jumaat lps

haaaaaaaa yg ni korang layan kan gmbor ajer.aku mls nak taip dan taip...gmbar2 ni sgt gojes tau.thanks yer cik nanie.kamu edit gmbr ni.hew hew hewwww...kitorg ada lg jamuan.jumaat ni.

baju raya pink ni aku pkai.sbbnyer baju raya yg spesel ada kat dobi.dan dobi tu tutup hari khamis.nsb baik ada baju ni.penyelamat.hampeh tul dobi ni tau......

meh2 la tgk gmbr raya edisi 2012.wahhh ada edisi2 bagai.....bajet glamer.fedulikkkkkkkk

abaikan dialog yg di reka tu.
p/s: sbnrnyer aku tgh buat keje.diorg sajer ltk ipad tu.jht korang tau.bhahahahhahahah

ni jumper org senegeri.hahahahahaha.nsb baik slipar tu tak nmpk.ngehngehngeh


kami..omelnyerrrrrrrrrrrrrrrrrr


selimmmmmmm nyer sy.suker tauuuuuuuuuuuuuuu.


suker sgt aku ngan pic ni.sgt tradisionalnyer tu......smart giler.thumbup.ibu jari kaki skali.heheheh

heheheheh nmpk bantal.korang nmpk tak.heehhehehehehehehehehehehe


gojes sgt diorg ni tau.jeles i

omellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll shhhhhaaaangattttttttttttttttttttttttt saya.*pangggg*

korang smue tumel.tp pika lg tomel dr korang.bhahahaha

2berempunyer 1mencari yg tak berpunyer....hahahhah


2jelitawan..2jelitawanis.hahahahahah

ok dah.hbs.byeeeeeeeeeeeeee!

No comments:

Post a Comment