Sunday, May 27, 2012

streka VS baju

hooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

tensiyon btl aku.baju nak g jemputan berlobang kena streka.#@%$&^*@$#.
kes hari smalam bgun tdo.call mintak iron board,nak streka baju.pastuuu aku x mo smbung cerita....sbb aku dh nangis....huwaaaaaaaa.......

ko tgk betapa besor lobang baju tu....tp aku rasa aku akn tetap pkai baju ni gak.baru sekali ko aku pakai baju ni.dissbkkn itu lah aku kna cari baju tau x.mna aku nak bwk spare bejadahnyerrrrr......dlm kreta kna bebel.tp die x nak aku sentap.die bebel ngan gelak2.ahhhhh lantak kau.aku dh sentap ni.tp die pujuk gak la.xper kite cari baju yer......dlm masa cari baju aku leh tnyer nak mkn kat mna.hahahahhahadie bleh ckp,sbuk nk mkn, kiter fkr nak cari baju die.hihihihiih.lapar lahhhh.yg aaku x leh blah die ckp pakai jer la baju ni.(aku pakai jeans ngan t-shirt).die ckp bwk skali baju berlobang tu.klau org tnyer ckp la...haaaa tgk ni baju berlobang.biadabbbb ko ea.so misi mencari baju di jalankan di ulu tiram.nsb baik ada.rm70 hengget.boleh laaaaa...hahahhahaha...apa lah nsb weyyyyy..
Love u

No comments:

Post a Comment