Monday, May 7, 2012

hiDup kiTa taK Lari daRi masaLah....

lama kan aku menyepi...tak menghapdate belog aku...
entah la...macam2 yang aku fikirkan
3tahun mengenali diri die mcm2 aku dah tempuh
tapi masih bersama
tapi...
kali ini hati aku benar terluka...jauhhh hati...dan aku semakin tawar hati...
tuhan aku mohon pada mu.andai dia bukan milik ku.kau berilah kekuatan padaku utk melepaskan dirinya
aku tak sanggup hadapi keadaan ini
mungkin org lain tgk aku boleh ketawa bercakap sakat org dan lelain...tp jauh disudut hati aku,aku menangis...
aku rindukan diri dia gelak tawanya usikannya pd ku..membuat ku ketawa
aku juga menangis kerana dirinya
menemaninya tatkala dia memerlukan aku disisi
juga dia sentiasa disisiku tatkala aku memerlukannya
tapi mana ada hubungan yg tak diduga..
aku harap dgn dugaan ini aku diberi kekuatan yg semaksimum mungkin utk tempuhi
sesungguhnya jauh disudut hati ku,masih terdapat ruang kemaafan utk dirimu...

*in gloomy mood*

No comments:

Post a Comment