Wednesday, May 30, 2012

sLamat haRi raBu

entry makan makan dan makan.....sampai tak larat nak suap ke mulut sendiri.caner tuuuu*golek2kan mata hitam sampai senak*hari ni kat opis aku ada buat pot luck.so masing-masing dah diagihkan tugas.menu adalah makan tengah hari.tapi pagi2 sampai opis tu diaaaaaa punyer banyak makanan.bagai mengantuk disorongkan bantal.ehhhh boleh tak guna peribahasa tu.jalaaannnnnn...hihihihihihihi.ini pagi save la duit sbb tak beli apa2 makanan.serious sedap okehhhh semua masakan yang dibawa.semua berbakat ofismate aku nie.syabas bete......!!!!!!!!!!!pg ni jer aku mkn dah mcm mkn tgh hari.*pihthammmm acik tauuuuu*tp perut aku pun terima jer aku sumbat mkn.salahkan perut aku ea...non stop ngunyah.damnnnn.
*kotaktakuttemokkkkkewww*hihihihihihih.
p/s mulut tu tekap ngan tisu supaya air liur tu tak menjejeh ke dagu.hahahahahah\
pengat pisang...
 ni antara pot luck nyer.kari ayam.kari daging....telur masin...
 buah-buahan...
 muka kenyangggg laaaa...
 kek coklat yg d very super duper shedapppp....

 asam pedas melaka dr mama fatin..

 sambal goreng made from segamat

 samabal udang yg sgt mnyelerakan aku...rasa nak ratah gitu jerrr..

 ulam-ulaman...

 that 1 sambal kacang sumpah seeedappppppppp tahap sifu chef....kak timah buat.siap ada daging..

smbal udang petai from CIK nanie yer...sedappp u olls

haaa amacam.meliurkan semuanyer.perut aku dh nak pecah.nnt aku update pasal makan-makan ni lg...

No comments:

Post a Comment