Monday, May 28, 2012

minTak shaRe....

hurmmmm hurmmm hurmmmm~sighhhhh
korang2 smue...aku nak mntak korang share lah bnda yg korang tenyeh kat muka korang yg sentiasa nmpk glow n glowing gitu...muka aku ni lately nek jerawat.pastu meninggalkan kesan hitam kat pipi.serious aku tension okay....aku kan klau boleh nak kesan yg cpt penggunaan produk tu.heheheheheheh..please please please share ngan aku yer...
black head white head cpt jer tau...hissshhhhhhh.dh la tgn spesis gatal.keje nak korek jer bnda2 tu.lg lah cpt naikkan....
pastu kesan2 dan parut2 jerawat tu korang hilangkan guna apa ek....
oily pulak mcm mna nak hilangkan.skrg aku cuci muka 3x sehari.pagi tgh hari n ptg.klau mlm kluar b4 tdo bsuh gak la....night cream aku guna gak....
apa pandangan korang tentang buat facial???kna buat kerap atau sekali sekala jer....
klau korang suruh jaga part makanan mmg aku fail lah.sbb aku mmg x dpt nak lari dr mkn mknn yg berminyak.mcm org sakit dowh klau mkn mknn tnpa minyak.
suplemen kna amek ke....?????wajib ke x wajib>????aku skrg amek vco,tu pun kekadang terskip.apa daaaa....apa pndangan korang tentang vco????
 haaaa nmpkkan perbezaan...menangis aku tengok tau.maluuu laaaahhhh....tolonglah saya yer
*see kat pipi aku tu.ada bnda hitam tu.tak suka tau*
please yer aku alukan klau korang nak share kat aku...

No comments:

Post a Comment