Thursday, May 31, 2012

aduhhHHHHHH....saKit arrRRRR!!!!

ni ceghiter masa aku g jemputan kawen kwn aku kat Pengerang....aku nak gak ceghiter wlaupn agk busuk cerita ni.*smbil jeling*hahahahahha....ceghiternyer aku jatuh nak msuk kreta.giler aku tak sangka mcm mna bleh aku jatuh.siot tauuuu.elokkk dah bkk pintu kegheta tu,boleh plak eehhhhh ehhhh bappp jatuh.purhhhhhhh.sakit siol.tp nsb baik xder lelaki2 idaman melaya nmpk aku jatuh.yg nmpk org cina tu.sbb parking kreta dpn umh die.die siap tekezottt ko.aku yg jatuh lagi tekozottt.dah la tekezotttt,nak cover maluu lagi.OMG OMG!!!!mencikkkkkk tau...yg kwn aku plak jd khelam kelibotttttt.hahahahahah.cepat2 msuk kreta pastu nak suruh kwn aku phechutttt kreta lelaju.huhuhuhuhuhuhu...sat g msuk kreta nengok luka kot,pedihhh.dah la adik guna wedges yg tinggi seinci.haiyoooooo...huhuhuhu shakitttt...ada arahhhh (darah)

 *tu wedges yg aku pakai*

sakit die smpai hari ni msh terasa.giler poyo kan.....sbb lps jatuh aku tak cuci dan tak letak minyak.biar die terdedah jer.#nangesssss#
*atitttt atiitttt*

No comments:

Post a Comment