Sunday, May 27, 2012

jAy bEe stoRy

whhhoottt whhhoootttttt

happy happy happy...dpt gak g wedding "sahabat"...ni kwn aku yg kawen.kawan time study.satu bilik.lain2 kos.tp kami sejiwa sekepala sehati...ecececeeeeeeee....ikut plan g jb hari jumaat mlm, sabtu nak msuk singapore.tp plan ke laut....#pendamkanjerlaperasaannakmasuksingapore#menci tau.apa2 pun credit thanks pd mr.Harrier sbb teman saya ke jay bee.hari sabtu tu pun bertolak dah lewat.nak mkn lahhh...higway agk byk kenderaan.almaklumlah hari weekned plus cuti sekolah plus org dpt gaji....tmbh tolak smue msuk tol sg besi pkul 3pm. smpai jb pkul 6.ko bygkn betapa laju nyer memecut..sesampai kat jb terus singgah jusco tmn U.dimana tempat tu lah 'dia' bukak.mengembalikan nostalgia die....x lama kat jusco juz beli hadiah mmber aku tu jer.pastu terus g mkn kat jb.dia ckp sedap mkn kat sini.so apa lagi.order order dan order.berdua tp meja penuh mcm bersepuluh org yg dtg.hahahahahaha.ko tgk aku.aku tgk ko.habissss okeyyyyyyy.masing2 kebuluq.kedai tu aku x tau nama die. tp klau sekali lg ajak aku,aku leh ingat la tmptnyer.ramaiiiiii org.sesampai tmpt mkn tu, die suruh aku duduk.die terus order.uittt lajunyer ko order.aku diamkan jer la.pastu die dtg duduk.xsmpai 15min order smpai.satu satu smpai.aku diamkan jer.hahahahahahah.ghupernyer,nah amek ko.byk giler dier order.die order sotong kangkung (mmg sedap gilos), ikan bakar pari, kerang rebus (sedap sbb kerang fresh), sotong goreng tepung (biasa jer), nasi goreng ikan masin share sbb lauk dh byk.kami ratah lauk jer.tu pun dah kenyang tau.tp serious aku ckp, mknn die memuaskan hati lah.boleh ulang 14x.hehehehhehe.siap mkn baru fkr tmpt tido..dgn x buat reservation hotel.ingat hotel jb tu ekau punyer ko.ko menjajo lahhh cari hotelkan.lastnyer dpt hotel Selesa.tu pun lps tnyer thistle,pan pac,new york,embassy,ksl,11 @ century,mutiara semua penuh.huwaaaaaaa........
haaaiiisshhhhhhh.bilik die ok lahhhh.smpai jer kat blk aku terus mndi, sbb kepala dah rsa berat.pastu setengah jam kemudian smue terbongkang.hahahahahahahahhaha.....kelaut lg plan nak g jejalan kat area new york hotel.hihihihiihihih.....
meh layan gambor plakkkssss.....




telengkan kepala tgk pic nie.hehehehehehhe

*aku rasa aku dah tembam*ohhh no

No comments:

Post a Comment