Tuesday, May 8, 2012

mOOd cuTi....hhiiipppPPP hhhiiiPpppp hOOOraaaYY

salam rabu
hari ni hari terakhir aku bekerja utk minggu ini
start esk aku cuti
next week baru nek keje balik
wahhhh lama rasanyer tak bercuti
tak der plan kemana pun
antr ibu aku balik
on friday ni abah balik dr umrah, harapnyer flight balik die tak delay mcm pak long.
plan nak gerak balik lepas keje.tgk lah keadaan nyer mcm mana nnt
sbb ingtnyer nak blk rmh nenek aku kat muar tu. lama kot tak jumpa nenenk aku tu.plusss nak nenangkan diri. mcm2 jadi la dlm bln ni.so aku memerlukan fresh mood utk meneruskan life. eceewaaahhhhh....
esk pg baru balik kluang..nak jimba ngan mak aku.heheheheheh....bila lagi kannnnnn
ofis aku pg nie pun lengang jer, diorang semua g kursus. okay aku melaporkan utk korang semua....
*bubbyeee*

No comments:

Post a Comment