Thursday, November 15, 2012

Shopping Sale

dah nak akhir tahun kan...maka mna2 shopping complex ada sale lah kan....ni lg nak krismas.duit duit... konon tekad dlm diri tak nbak shopping.tp tup2 dah terbayar..bila dh bg duit kat casher baru tersedar. sblmnyer tu mcm kna santau.tak sedorkan diri. tu aku lahhhhh kan.aku tak ckp uolls.ke uolls pun same jer ngan aku.. hahahahahah...its okay.actually tu adalah terapi utk kite.yg mna ada ank2...kurang sikit stress..yg mna bujang...terisi skit masa lapang.alasan lain bg aku pulak,slps pnt bekerja.duit gaji tu kita beli lah apa2.jd nmpk lah kemana pergi duitnyer tu kan.ehhh pndai aku membebel......

maka dgn ini aku dh terembat 3helai baju masa g AEON...ikutkan nafsu byk.tp akal kewarasan mempositifkan diri supaya kata tidak kpd barang2 yg lain... namun duit tetap kluar...haaaaaaa fedulik. asalkan aku tak teringat2..tido pun lenaaaa jaer...almaklumlah dah dpt hasil tangkapan....hihihiihihih...




haaaaaaaaaaaaaa nengok.....3 tu rm100..huhuhuuhuhuhuhuh....dah basuh...tggl nk pkai.baju baru maka semangat nak pkai tu mmbuak2 mcm haram bejadah...................
korang shopping apa pulakkk??????????

No comments:

Post a Comment