Tuesday, November 27, 2012

Layan adam dan hawa

lately aku dh jd makin sawan.............sawannnnnnnnn dgn ammmmmmmmmm. ammmmmmmmmm dtg lah kau pd diri ku.hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii angau sasauuuu aku dibuatnyer menengok adam dan hawa ni.aku tak der astro mustika.jd nyer aku layan online yg org2 update kat blog.terus nengokkkk..uiishhhhhh terima kasihhh la sesgt tuan belog sbb rajin tepek cerita tuuuu kat blog kamu....now dah episod 53....ammm oooo ammmmm
*panggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg*

seriyussss...semua pompuan idamkan lelaki yg seromantik am.bg aku am romantik.cool ajer melayan prangai hawa tuuuu....

memula aku pun tak layan...tapi sbb adanyer abg aaron aziz tuuuu...tu lahhh yg kuatkan aku nak nengok. korang tak tgk lg...cuba korang try tgk...menjejeh222222 air liur tgk oiiiiiiiiiiiiii

aaammmmmmmmmmmmmmmmmmm

aaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

hahahahahahha giler bab weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

No comments:

Post a Comment