Tuesday, November 13, 2012

cuTi deepaVaLi vs isTanbul aKu daTang

heyyyy uolls keje ke tidak....ambo kijo...sbb mls nak cuti.rajin utk g keje.ehhhhh boleh gitu.. by d way, tak trlambat lg aku nak ucapkan happy deepavali to all yg merayakannyer smalam.dentam dentum haaaaaa bunyi merecun..

smalam cuti makanyer pg tu pulun membuta smpai ke tgh hari.ehhh smpai ke ptg.hahahahahhaa.sumpah buruk prangai.i dont care.ecewahhhhhhhh...duk blk kg berani ko nak bgun lwt gitu.jirus air kat katil lah gamaknyer.tak pun mak apak aku bacakan yasin.hahahahhahaha..so dah puas tido. bgun slesaikan keje2 rmh dlu.basuh baju bagai....kasi peluh kluar sikit.pastu lapor.msk la apa yg ada dlm peti ais tu...so aku memasak la roti canai SEGERAAAA.dlm masa tu duk bbm dgn sesiapa yg dlm list aku.nak ngajak dating.sekaliiiiiiiiii ada yg free.apa lg....mari lah memplan aktiviti.

aku nak menengok movie.movie aku nengok Istanbul Aku Datang.....yg mna org2 ckp cerita die best. so so lah bg aku.klau org ajak aku nengok lg movie tu,aku tak nak.kan ada sstgh movie yg kite nak nengok buat kali kedua wlaupun dah menengoknyer kan....kannnnnnnnnn.ke aku sorng jer yg mcm tu.watever laaa kan. so tgk kat AEON Bukit Raja.situ TGV lah kan.....aku tgk showtime pkul 5.35 ngan 7.30pm.so we decide tgk pkul 7.30 sbb memasing nak mngisi perut.meh la kite ke Old Town pekena mee jawa.sedap gakkk mee jawa Old Town.ke atau sbb perut tgh lapor....fkr mna jwpn yg sesuwaiiii!!!!lps mkn still got d time.we pusing2 msuk kekedai mna yg rsa kaki nak masuk. masuk Sasa lahhh...Mph laaa.....ntah apa2 lg lah kedai yg aku masuk...pastu ada jer pacak Sale 50%...sale 70%...sale sale dan sale....aigooooooooooooo menchik laaaaa.....ht i kan mudah cair menengok sale sale sale ni....adakah saya kecundang...terus lah membaca............................... so meh layankan gambar yg syiokkkkk sendiri vs muka mintak dipuji...


senyuman bahagia sbb dpt kluar.tak padan mata sembap lagi..hahahahahhah

aku perasan sesuatu ngan muka aku.korang perasan tak???tak kannnnn....

haaaaaaa...yg tang ni lg aku perasan.....korang masih tak perasan lg ker.....bagussss
clap clap clap *ketawa kluar suara jantan*

wehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.tak sbr nak menengok movie
lets go gegurl...cannot wait.gedikgedik
sayyyy cheese yaaaaaaaaaaaa
sila lah jgn bosan menengok gambor yg verangan muka santeksss
tak caya ke santekssss
meh aku tunjuk lagi...
biar korang smpai tertido tido
meh aku kasitau apa yg aku perasan...
oiiiiiiii jgn nak berteka teki
ntah apa2 yg korang perasankan nnt
jd nyer aku kasitauuuuu
aku perasan yg PIPI AKU MAKIN LEBORRRRRRRRR
aku redha dan pasrah dgn tumbesaran aku skrg....
*to kawan semoga persahabatan ini kekal abadi*ecewahhhhh
wlaupun lebor aku tetap nak tepek gmbar yg cute lg sweet aku ni

yerr aku tau kwn aku lg sweet dr aku

meh jamuuu mata ngan mee jawa Old Town yg aku boleh kategorikan sedap
dan aku nak repeat mkn lagiiiiiii
dah terliuqqqqqqqqqqqqq nie
jommmmmmmmmmmm
terliuq tak tengok style aku makan
hahahahhahahaha
okay okayyyyyy
hbs gambor berdua...dan gambor makan2
tuan tanah nak tepek gambor syiok sendiri tuan tnh
maap lerrrrrr
ke overan melampau
tak mlampauuuuu punnnnnnn
sweet okayyyyyyyyy
*puiiiiiiiiiiiiiiiiii*

nak kata pipi aku lebor lah tuuuuu
aku rasa sbb aku sengih besor noooowww
so effect nyer kelebaran lah kannnn
jommmmmm
uoll blanjer yerrrrrrrrrrr
dan terakhir utk warkah yg nieeeee
i sajikan gmbar yg mintak plempang
sbb
comellllllllllllllllllllllllllllllllllll sgt

haaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaa
ok tak nak ckp pape
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment