Wednesday, November 21, 2012

berCamHhore

lama kan tak tepek gambor syok sendiri....so meh la tepek dan tepek gmbor sendiri...amaran.jgn tiru aksi sebegini sbb amek gambor sambil drive.asal sempat ajerrrr....konon terasa diri santekssss..tu yg nak amek gmbor...santeksssssss kannnnnnnnnnnnn.dushhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 terasa pipi mekar mcm bunga kembang pagi.
hahahahahahahhahahaha
 senyummm pagi mcm ni la...muka pun ceria jer kan.
aku agak aku cukup tido mlm nyer tu...

 aku pelik muka aku pagi ngan ptg beza...
ptg selebet skit muka
aku sedar diri okay....
haaaaaaaa.......nak ckp apa korang!!!!

 kasut olen...hahahahahah
sedap okay pkai
dah la murah
kna plak ngan bju olen tuuu
terasa mcm mak datin aku

 innocent tak leh blah muka aku kan..

terima kasih kerana tgk gmbr saya yg syiokkk x memasal ni
calit skit...
geng lahhhhhhhhh!!!
sblm korng loya aku say bye dlu
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment