Sunday, November 4, 2012

cuCi kReta

heyyy peeps....memandangkan skrg musim hjn...jd nak bsuh kreta pun pikiyorrr patblaskali.. yelaaa beria ko bersihkn tup2 kna hjn..alahaaaii lemahhh rasa..tak basuh kotor semcm.nak2 kete kaler htm.. kekotoran amatlah jelas...tsk tsk.. memula nak bsuh sndri...tp dtg kemalasan nak mmbasuh sndri sbb tringat ada car wash yg auto tu...murah pun murah...4hengget tmbah singgit utk kilat tayor.*ehh tp rasa mahal,murah lg kat kluang* entahhhh lerr...tak per lahhhh.

asalnyer umh aku sabtu tu tetiba tak der letrik.aku nengok jam pkul 7.40am..hoiiiiiiiiiiiiiiii kacau btl. pastu try mentidorkan mata ni.tak mo die....pns kononyer.pg tu mmg pns skit.so aku pun bgun...gosok gg basuh muka *tu pun nak cerita*hahahahahha.so lps tu turun g 7e.. beli topup sbb kredit hbs dah.skali beli roti ngan surat kabor.dah gituuu mkn mum smue....ehhh dah ada letrik.kejap jer blackout.smbung landing2 pun tak mo pejam mata ni.dah gitu otak plan nak msk..so kna beli brg..sooooo skali bsuh kete lahhh.tmpt basuh auto tuuu kat subang ada.sat g nengok jln jem..hoiiiii pepagi dh jem...asal la diorg ni bgun awal sgt.cukup2 lah weekday jem kan.hahahahah ingt ko sorng jer ke nak beli brg dapur.kannnnnnnnnnnnn.. so smpai lah destinasi aku nak tuju memula....
nsb baik ada plhn yg murah..ok lahhhh bg aku.sbb kite duk dlm kreta....letakkn gear N biar jerrrr.... syok jugakkkkk.at d same time mcm...ehhh ehhh...nak tekan brek.tp ada arahan, jgn tekan brek... tak sure plak aku klau bsuh dlm brapa...aku basuh luar jer.sbb dlm ok...


korang yg nak try g laaaa...tmpt kat subang....on d way ke maydin subang.sbelah bhpetrol.....

No comments:

Post a Comment