Monday, April 9, 2012

syukur alhamdulillah

last weekend aku balik kg....rindu kot kat mak abah..hehehehehhe
blk naik bas kreta park kat TBS....
as usual lah kan....
sblm blk mndikan mr black aku tu dlu.sbb selebet bebenor aku nengok mr black...bila da mndi hensemmmm,tenang otak aku nak bwk ko mr black.lap yuuuuu mr black
so dipendekkan citer hari ahad pg tu aku ckp kat abah nak blk kg.nengok nenek aku.last week die masuk spital sbb kna gastrik...
sblm g kg g kebun dlu...kasi kluarkan peluh dlu.baru g kg....sedang elok nak belok masuk ke kg...kreta kena langgar....aku yg drive time tu,mak abah ada gak la...ya allah tuhan jer tau mcm mna shock nyer aku bila kna langgar.tp aku syukur sgt2 sbb tak ada apa2 kecederaan....mak abah pun selamat.cuma kami alami sakit2 bdn la.mau tak sakit babe.kreta aku smpai makan jln org.nasib tak der kreta dr arah bertentangan tu..kuasa tuhan utk mnyelamatkan aku dan keluarga....syukurrrr sgt...
ni lah keadaan kreta ayah aku bila kna langgar...pintu tak leh bukak

ni kreta yg org langgar.....kreta die teruk jugak....kna tarik guna tonto...
org yg langgar tu nak buat report...abah ckp tak payah buat report sbb nnt die kna denda.tp org tu nak jugak buat report sbb nak claim insuran.so g lah balai polis...sat g smpai balai poli,org yg langgar kreta ayah aku ni...lesen kreta die mati.dah setahunnn ko matii...dah ke tepuk dahi..peeerrhhhhhh.tp polis yg amek report tu baik.die suruh panggil abang die utk ngaku yg die langgar...klau tak,selamatttt lahhhh kannn.
*kesimpulannyer,klau dah nak kena kita yg tak salah pun kena....tp syukur sbb kami semua selamat*
byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment