Wednesday, April 11, 2012

Cuti.......ehhhh esk kerja laaa

Wehuuuuuuu....
Cuti hari ni sempena pertabalan sultan.lewat gak aku bgun yer....
Nak2 pg td hujan.walaweeeeeeeeeyyyyyy....nikmat u olls....
Golek punyer golek smpai jam 2.apa nak jd.....kannnn.....
Nak bgun pun mndi pun bercinter k..duk berkira2 nak g mna pun klau mndi...
Congak punyer congak aku decide nak g facial...thn ni aku tak buat facial lg.atas sbb2 tertentu.soooo tahun 2012 1st time lah sbb aku tak tahan ngan mslh muka aku...korang klau Ada produk yg bagus dan harga yg berpatutan...meh la share ngan aku.mslh muka aku....jerawat kecik2 naik kat dahi.aku nak dahi licin weyyyyyy.klau korang nak suggestkan pape,silalah....
So hbs buat facial jam 6 mcm tu....dgn tak mkn lg....sbb aku protes...hahahhaha aha
Mengadakannnnn...
Mr punyer pasal lah ni...tensionnnn tauuuu.klau dtg angin mls die nak g mkn.mmg sakit hatiii.yerlaaaaa aku ckp,aku lpr jommmmm g mkn.die pun ckp okay la.sat g smpai jam 3am okayyyyy tak jugak g mkn....pffffttttttt.so kononnyer aku protes lah td.hehehehhehe.sat td die bbm aku tnyer dah mkn ker blom.pastu nak kesian2.....uuuuuuuu kannnnnn...haissshhhhhhh.
Eehhhhh..esk khamis.esk kerjaaaaaaaa lahhhhhh...lalallalalalalalalla....
Ok byeeeee

No comments:

Post a Comment