Monday, April 9, 2012

2nd day di Cameron Highland

ehhh smngt sgt nak cerita pasal Cameron...dah berjaman kot cerita ni...bkn smalam aku pegi pun...
tp ntah dtg 'wahyu' aku nak tulis blog...layankan ajer la....
*silabacasampaihabis,walaupunceritamembosankan*
esknya aku smgt gak la nak masuk kuliah tu..sbb penceramah die ok.pandai attract.n he know how nak buat kami smue tak mngantuk...
pagi tu kluar breakfst dlm pkul 7.45am sbb class mula jam 8.30.kluar awal dpt la menikmati sarapan pg kan...tak der la rushing mkn.heheheheheheh.tau jer la,pg2 kna mkn.aku nyer mkn pg shud be dlm jam 8 ker 9 pg...
breakfst pg tu byk plhn ko......
huwaaahhhhhhhhh,suuukaaaaaaa sgt2 tauuuuuu
tak hengat kannnn bila amek mknn....kalau sbln mcm ni kan...alamatnyer thn ni raya aku pakai baju saiz xl...waaaaaaa serammmmmm.nasib baik 3hari jer.sedapppp tau breakfst die...
n hari khamis harus la pakai batik kan....walaupun kursus kat luar.disiplin tetap ikut.skema giler.tp dah trbiasa bila hari khamis pakai batik..wlaupun tak 100% batik.adik tak der duit beli batik ori.ptuiiiii.alasan semata2.
*muka lepas balun nasi lemak....mengah okay.nasib baik dr tmpt mkn nak ke bilik kuliah jauh.ada gak la exercisenyer*
sblm start class amek la gmbr dlu ngan jiran katil saya.hihihihihihiih

*ehhh sama-sama lebar lah pipi kiter*
*nie akak yg duk sebaris ngan aku.kak aida.sebaris 3org...ehhh aku nak SELIM disini....* so pagi tu start la kelas.terima kasih kpd penceramah sbb sedaya upaya membuatkan kami tak rasa bosan...pg tu ada aktiviti group.group aku ltk nama RIUH.sbb smue peramah....best okay...keje gelakkkk memanjang.nak2 dlm kumpulan aku tu ada sorang jer kumbang....hehehehehhe.masing2 bg kerjasama....
hehehehehhe...best la korang ni....klau jumpa tegur2 k....

class smpai jam 12 gitu...dlm pkul 10 ada minum pg...ni yg bestnyer kursus tau.tak kan ada rasa lapar sbb mkn 6x sehari.
*breakfst*
*minum pg*
*lunch*
*minum ptg*
*dinner*
*minum mlm*
haaaa kannnn.....mana tak nyer dr saiz s boleh berlaku anjakan hingga saiz xl.tak ker serammmmm
masa dlm kelas masing2 dah duk plan utk g tanah rata ptg tu.lps hbs kelas....
dah plan nak g reramai..aku pun join laaaa.tp kami langkah kanan sbb ada abag2 tnb tumpangkan kami turun ke bwh...wahhh van mcm sardinn...hanya kami jer tau keadaan dlm van.#geleng kepala#
hahahaha.kenangan tuuuu.apa2 pun terima kasih pd abg van TNB tu yer...
pastu nak blk tu abg azrul bwk kitorg jln2 g minum teh....wahhh langkah kanan lg....ada la gak shopping sikit2.beli teh...time ni la smue dah start beli ole2.mariiiiii2....ngabiskan duit...seronok jer kluarkan duit dr wallet...hoooyyeeaahhhhh
#meh la tgk gambar#
cantikkan background.tp kitorg tak turun ke ladang teh tu

 *layakkan aku jadi model promote*

 aku amek teh tarik jer.sedapppp...
terima kasih abg azrul bwk kami ke tempat nie...

ececeeeeehhhhhhh.....kelassss lahhhh

suka sgt viewwwwww kat sini
ni dah nak blk smula ke hotel....nyaman jer udara nyer...tak sejuk tak panas..suam2.ketiak pun tak basah
besttttttt

hari last.....
kami nak balik dah....
ni lah van yg aku cakap.....korang bayangkan dari cameron smpai putrajaya aku naik van ni....tensionnnn ko.k tu jer la cerita aku g kursus kat Cameron Highland.....tataaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment