Friday, April 13, 2012

goTong-roYong kaT opiS d haRi juMaat

all d pic snap from Cik Misha
good job lahhhhh
ni kak timah....aku suka nyakat kak timah nie.sporting

ehhhh,sapaaa nie.rolling eyes


En. Farihan.takkan baca kot file tu en.fdarihan.nmpk lg ker tulisannyer..

n all my ofismate yg bertungkus lumus melupuskan file2..
aku sampai bersin2.hhaaatttchuummmm



puan nie smpai time lunch pun duk siat kertas...aku duk sbelah die smbil ckp.puan koyak la saya nak tido...heheheheh
yg nie bkn candid.nie mmg pantang nmpk camera.mati aku klau die baca nie.jgn mrh..mkn lah big apple tu..nyuummmnyummmnyummmm.

jirannnn..saya tgh mls nie.bos dah pass file byk nie...dussshhhhh

ambooiiii mama fatin melebor senyommmm.buat keje ke dok tuuuuu


trademark ker bos???hehehehehhe


rajinnnn dierrrrr...auuuwwww


org kuat yg bg file kat tempat2 org lain

ehhhhh baju hijau nie lagi.....angkat kening tinggi2

ni lah hasilnyerrrrrrr....
*so dah penat buat kerja menyiattttttt.dapat upah Dunkin Donut*
nyyyyuuummmnyuuummmnyuummmmmm



kasi teleng kepala korang tgk...
terliuq takkkk....

ok tu jerrrr....mls nak taip pjg2....
bubbbyeeeeeee

No comments:

Post a Comment