Monday, April 9, 2012

kursus tahun 2012....

akhirnya aku dapat gak pegi kursus luar dari opis...
best ko tmpt aku g kursus ni....
bkn stakat g kursus...g shopping...g ngabiskan duit jugak lah kan....
tmpt aku g kursus ni kat cameron highland u olls....
ngengengenge....
aku dpt g ngan opis mate aku,cik dayana...
so xpyh la nak risau ada geng ke tak kannnn...
dah sah2 die kna 1 bilik ngan aku.aku tak kira aku nak gak 1 blk ngan die...hahahahahah.(org tu tak nak 1 blk ngan ko,ko x-cited nak sebilik ngan die kan,bluweekkksss)
so kitorg bertolak ke cameron jam 8.00am 28 Mac 2012....

*tapi sblm nak bertolak,mlm tu phening kpala aku nak ngemas baju....rasa smue baju nak bawak.dasar pompuankan....aku tgk yg laki g kursus alahaaaiiiiiii,lenggang kangkong.yg pompuan ni, haaaaaa...siap beg tarik.xcukup tu handbag (beg wajib lahkan) beggg sandanggg...
dah aku tak nak crita pasal org.sbb aku pun sama...kejap masukkan baju....jap lg kluarkan balik....rasa mcm tak sesuai.cari baju lain...masukkan balik.ntah pape kan....nak pegi kursus jer kot.bkn g jumpa aaron aziz.#tepukdahi#.so berkemaslah aku smpai ke sudah.siap bwk bekalan mknn ko....aku kan tak leh perut kosong,jd ju-on lah nnt....nak tau apa aku bwk...heheheheheh.
bwk megi cup,bwk milo,bwk jajan....tak boleh blahkan.tp untung lah sapa sebilik ngan aku.mmg tak kan lapor punyer.*

sooooo..perjalanan ke cameron mengambil masa 4jam gak laaa.....aku kna naik van opis.pasal bas penuh...ape kes kannnn.urusetia ckp bas lain rosak n ada yg bwk g kursus lain.secara volunteer aku ngan Dayana naik lah van.ni 1 hal lg bila naik van....
ko tauuuuuu takkk van die tak der sandar keala...haaaaa tak ker giler dibuatnyer.dah tegaaakkk jer.tension tau...tp aku leh gak tido wlaupn tersengguk2....mmg tak selesa naik van tu tau tak.yg kementerian ni pun lahaaaiiii...pi la order van yg standard skit....ni van standard mcm hangkut bdk skolah tau.....cari lah van yg dapat memberi keselesaan staff.tak ker gitu....this year klau nak beli pengangkutan belilah yg menepati citarasa yer....
en driver g cameron ikut tapah (yerkottttt,tak sure)nmpk kampung2 org.seronokkkkkkk
tapi dah masuk cameron hameeekkkkkkk......
jln die hazabbbbbbbb,nek bukit turun bukit...bengkang bengkok....nak2 dpn lori bwk muatan berat.stakat 20km/j.tak kematu bontot ko nak ngikut bontot lori tu...pppfffttttttt....agak2 sapa yg jns jln mabuk,diwajibkan mkn ubat mabuk lah ek....ngeeeee
kami checkin dkt heritage hotel,not bad laaa hotel die.smpai jer terus siap2 utk start kuliah.INGAT ni g kursus bkn HONEYMOON.hahahahahahah.tensiionnnn tau...but its ok...disiplinkan diri kannnnn
ni la blk aku ngan Cik Dayana....hehehehheheheh
masuk jer blk sempat posing2 dulu.....heheheheheheh.


*tu pic intro yer*
.......bersambung....muuaaahhhh

2 comments:

  1. bile ntah nak tunggu cik killa sambung..tahun depan agaknyer..keh3

    ReplyDelete