Wednesday, April 11, 2012

Bila mr start ckp...

Okayyyy..bnda yg aku x suka...
Mr ckp bdn aku nmpk naik part lengan ngan peha...
Ehhhhh u hari2 tgk I,u boleh nmpk ea bdn I naik...I tak suka k u ckp mcm tu...
Weeeyyyyyy serious aku tak suka bila lelaki ckp mcm tu...
Siap sound...xcaya esk beli penimbang.hari2 u timbang.pfffffffttttttttt...
U main kasarrrrrr tauuuu...
So pleaseeeee yer u olls.
If u hv petua how to reduce kepejalan part lengan n peha..share2 lah ngan I...
Aku ltk kat status fb....org duk mintak share klau Ada petua...korang ni....aku mintak petua,korang minta share pulak....tak pe,aku akn share k..
Pape pun aku kna start bersukan.thn ni aku tak jogging 5round lg.stakat men badminton seminggu sekali jer...tu pun kekadang terskip...
Eleeeeeehhhh mr pun bkn body builder pun...sbuk ckp I makin berisi.tp kata2 u kan...tetap deep inside tau....
Majulah sukan utk maintainkan body kita yer kengkawan....
*dah siap pack baju utk jogging esk,aftr ofis hour*
niteeeee,muaaaahhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment