Tuesday, May 8, 2012

mOOd cuTi....hhiiipppPPP hhhiiiPpppp hOOOraaaYY

salam rabu
hari ni hari terakhir aku bekerja utk minggu ini
start esk aku cuti
next week baru nek keje balik
wahhhh lama rasanyer tak bercuti
tak der plan kemana pun
antr ibu aku balik
on friday ni abah balik dr umrah, harapnyer flight balik die tak delay mcm pak long.
plan nak gerak balik lepas keje.tgk lah keadaan nyer mcm mana nnt
sbb ingtnyer nak blk rmh nenek aku kat muar tu. lama kot tak jumpa nenenk aku tu.plusss nak nenangkan diri. mcm2 jadi la dlm bln ni.so aku memerlukan fresh mood utk meneruskan life. eceewaaahhhhh....
esk pg baru balik kluang..nak jimba ngan mak aku.heheheheheh....bila lagi kannnnnn
ofis aku pg nie pun lengang jer, diorang semua g kursus. okay aku melaporkan utk korang semua....
*bubbyeee*

Monday, May 7, 2012

hiDup kiTa taK Lari daRi masaLah....

lama kan aku menyepi...tak menghapdate belog aku...
entah la...macam2 yang aku fikirkan
3tahun mengenali diri die mcm2 aku dah tempuh
tapi masih bersama
tapi...
kali ini hati aku benar terluka...jauhhh hati...dan aku semakin tawar hati...
tuhan aku mohon pada mu.andai dia bukan milik ku.kau berilah kekuatan padaku utk melepaskan dirinya
aku tak sanggup hadapi keadaan ini
mungkin org lain tgk aku boleh ketawa bercakap sakat org dan lelain...tp jauh disudut hati aku,aku menangis...
aku rindukan diri dia gelak tawanya usikannya pd ku..membuat ku ketawa
aku juga menangis kerana dirinya
menemaninya tatkala dia memerlukan aku disisi
juga dia sentiasa disisiku tatkala aku memerlukannya
tapi mana ada hubungan yg tak diduga..
aku harap dgn dugaan ini aku diberi kekuatan yg semaksimum mungkin utk tempuhi
sesungguhnya jauh disudut hati ku,masih terdapat ruang kemaafan utk dirimu...

*in gloomy mood*

Monday, April 16, 2012

haRi niE hari sLase

hello
pg nie aku hangin btl la
mknn kat kafe makin hari makin tak masuk akal tau harga
to makcik kafe...makcik ingt gaji saya gaji pangkat jusa ker....
agak2 lah kan nak letak harga.
bayangkan harga sardin aku amek.2 ketul jer kot RM4.00.ko nak mampooossss apa.

ternganga aku bagi duit kat bdk nie a.k.a ank makcik kafe.
aku tgk budak nie mcm sardin jer..ppffttttttt
pehhhhhlesssssss laaaaaa
nak cekik darah pun berpada la.free2 jer dpt doa yg tak baik dari aku tau
smalam amek nasi putih ngan ayam msk lemak jer RM4.00
makan lah aku sardin sampai ke lunch.sooooobbbbb
ok tu jer

Sunday, April 15, 2012

hari moody ^_^

salam hari isnin smueee...
mood utk g kerja as usual
cumanyerrrr
smpai opis xder mood nak hadap keje.acaner tu???
*so nak crita hari moody aku*
wahhhhh...ingt ko sapa nak ada hari moody.who care kan....
 sedeyyyyyy
smalam aku sgt lah moody plus tacing lebey..
pehal kannnnn
yg jd mangsa mr lah kan...
aku siap bbm bgtau...
i  tak der hati nak bbm u.jauh hati.i tak suka u.stop bbm i.wahhhhhh koooooo.
kang dier smpai bebila tak bbm ko..baru tau.maafkan i u..period punyer bahana lahhh
no wonder hari sabtu kaw2 aku kna migrain.dah telan panadol kasi rht jap.bgun sakit lagi..ehhhhhh.dah kritikal niiii.kritikal2 pun aku duk pi karaoke lagi.blk smpai smpai umh jam 12 gitu..
aku mandi telan penadol tenyehhhh minyak angin kat leher...baaaapppp tido.mr bbm pun aku tak layan.lantak ko lah kan.hahahahahahha.kejhaaaammmmm
ghupernyer lahaaiiiii,hari ahad bgun bendera jepun daaaa.
tp aku mention,setiap kali nak kena period aku migrain.knapa yerk begitu.risauuu pulak aku.
so pg td nak g keje bbm mr.say morning n wish luck to him utk dsa die.tak reply smai laaa nie...menangissss kooo.#think positive la der#
wlaupun period plus tak der mood.kluar tetap kluar.
aku g tgk wayang cerita battleship..not bad bg aku.wlaupun aku duk dlm panggung tu menguap 24x jugak lahhhh.hikkkkkkkkk.
aku bg 4star la kat crita ni.so korang g la tgk...ada gak gelak2

cawwwwww

Friday, April 13, 2012

goTong-roYong kaT opiS d haRi juMaat

all d pic snap from Cik Misha
good job lahhhhh
ni kak timah....aku suka nyakat kak timah nie.sporting

ehhhh,sapaaa nie.rolling eyes


En. Farihan.takkan baca kot file tu en.fdarihan.nmpk lg ker tulisannyer..

n all my ofismate yg bertungkus lumus melupuskan file2..
aku sampai bersin2.hhaaatttchuummmm



puan nie smpai time lunch pun duk siat kertas...aku duk sbelah die smbil ckp.puan koyak la saya nak tido...heheheheh
yg nie bkn candid.nie mmg pantang nmpk camera.mati aku klau die baca nie.jgn mrh..mkn lah big apple tu..nyuummmnyummmnyummmm.

jirannnn..saya tgh mls nie.bos dah pass file byk nie...dussshhhhh

ambooiiii mama fatin melebor senyommmm.buat keje ke dok tuuuuu


trademark ker bos???hehehehehhe


rajinnnn dierrrrr...auuuwwww


org kuat yg bg file kat tempat2 org lain

ehhhhh baju hijau nie lagi.....angkat kening tinggi2

ni lah hasilnyerrrrrrr....
*so dah penat buat kerja menyiattttttt.dapat upah Dunkin Donut*
nyyyyuuummmnyuuummmnyuummmmmm



kasi teleng kepala korang tgk...
terliuq takkkk....

ok tu jerrrr....mls nak taip pjg2....
bubbbyeeeeeee

Thursday, April 12, 2012

Sayyidul ayyam...

Salam
Salam Jumaat
hari jumaat dah hari ni...
esk sabtu...weehuuuu
aktiviti hari jumaat kat ofis aku hari ni adalah melaksanakan pelupusan file2...
hari tu key in file2...
sattle...ni kna lupuskan pulokkkk..
sorang 5 kotakkkkk..


aiyooooo nak mngoyakkan file2 ni sgt letih okayyyy
5 file okay lahhhh
ni 5 kotakkkkk yg mana 1 kotak ada la dlm 10 file....uiisshshhhhhhh.

mesin shrek satu ni jer haaaaa...yg nak buat rhamaiiiiiiii
klau keje part time semangat gak aku buat...sbb siap keje dpt upah
subhanallah....*tunduk kepala & pejam mata*
pastu kertas2 ni dijual dkt kitar semula dapattttt duuuuiiiittttttt



cik qila.....buat kerja ngan ikhlas..yer....duuusssshhhhhhh
ngan kerja azali nyer lagi....saya akn cuba menyiapkannyer...
okayyyy.
korang apa pulak aktiviti di opissss.....dun mengularrrr yerrr.sbb hari jmaat rehat yg amattt panjangggggg
okay...nak buat kijoooooo

byeeeee,muuuaaahhhhhhhh

Wednesday, April 11, 2012

Bila mr start ckp...

Okayyyy..bnda yg aku x suka...
Mr ckp bdn aku nmpk naik part lengan ngan peha...
Ehhhhh u hari2 tgk I,u boleh nmpk ea bdn I naik...I tak suka k u ckp mcm tu...
Weeeyyyyyy serious aku tak suka bila lelaki ckp mcm tu...
Siap sound...xcaya esk beli penimbang.hari2 u timbang.pfffffffttttttttt...
U main kasarrrrrr tauuuu...
So pleaseeeee yer u olls.
If u hv petua how to reduce kepejalan part lengan n peha..share2 lah ngan I...
Aku ltk kat status fb....org duk mintak share klau Ada petua...korang ni....aku mintak petua,korang minta share pulak....tak pe,aku akn share k..
Pape pun aku kna start bersukan.thn ni aku tak jogging 5round lg.stakat men badminton seminggu sekali jer...tu pun kekadang terskip...
Eleeeeeehhhh mr pun bkn body builder pun...sbuk ckp I makin berisi.tp kata2 u kan...tetap deep inside tau....
Majulah sukan utk maintainkan body kita yer kengkawan....
*dah siap pack baju utk jogging esk,aftr ofis hour*
niteeeee,muaaaahhhhhhhhh