Sunday, February 9, 2014

Jenjalan Akhir Tahun 2013

nak jugak citer thn 2013 jugekkkkkkk..fedulik lahhh..aku yg naip...ye ke idok.so mari lah menyambung cerita..sblm penutup 2013 ritu aku sempat gak jenjalan.ke sabah....3d2n.ohhh ohsemmm la g sabah.wlaupun x smue aku pegi.tp aku suka lah g sabah.terus dpt mak ayah angkat uolls.diorg entertain aku sgt best...bwk g jenjln...mkn2...ehhh best la.wlaupun ank diorg kawen but msh ada masa bwk aku ngan bonda jenjln.n we plan to go holiday together2.1day!!inshaallah....

lets start d story...xder part2 yer.....skaligussssssssssssssss ajorrrr........hihihihihihiih.flight AA lahhhh.pkul brapa yer flight.9 kot...xingt ar....mgkin btl.hihihihih.rmai jugak la org.



shud be kami pergi bertiga.tp yg lg sorang tu last minit xdpt cuti....so g berdua jer...seat lg 1 kosong. kna kat aku.best ar.leh ltk beg.pegi dpt duk sbelah tgkp.best berganda..dpt ar lena sikit2.aku jns naik flight kn xreti tido lelama.sstgh org tu wahhh mcm dpt tilam jer gayanyer.xslesa la duk dlm flight sbnrnnyer.sbb seat xleh kebelakakng mengikut keselesaan bdn.xpe lps ni aku naik business class punyer..hahahahah verangan giler.stakat 2 jam naik business.byk sgt duit ko.
kpl nak landing kat airport sabah tu lalu bwh air,org jakun.jd cuak ar lah kan....ehhh kapal ni nak terhempas ke#nauzubillah#kg nak mampuih......hihihihihihiih
 ni lahhhh bilik penginapan 3d2n.dekat sgt dgn airport....aku ddk kat sabah jam 9 dah tido.yer lah kan sabah kan awl cerah.jam 6pg dah cerah....acaner nak tido dgn aman kan.....so sesampai tu rerehat kat blk ajer.....sbb nyer tujuan g sabah ni kwn bonda ank die kawen esknyer.so die kata mlm kang bwk mkn bersama2 dgn bakal besan.aku pun mcm ohhh ok lah....
 so mlm tu ni hasilnyer....mkn kat hotel kau...bkn mkn semata...join event ank kwn mama punyer wedding.aku dah...weyyyy xnak masuk.smue org formal.dah la pggl menteri.aku dah segan.dgn baju mcm ni.tp bonda mama dgn uncle kata ok msuk jer.aku pun.ok lahhhhhhh...dgn rsa mcm nak nangis.aku redha jer lah msuk.
 segan konon....bergambor gak......perut dah la lapor....mkn kat otel tau jer laaa...satu2 mknn die kluarkan.mna yg 1st tu mmg licin la.sbb mmg kebulur.msuk mknn ke 5 ke 6 dah kenyang.....so mlm tu xder la mkn nasi




 sgt cantik pengantin......setiausaha sulit ooooooooooiiiiii...perempuannyer keje apa ar.x ingt.hope bahagia hingga akhr hayat.....ok hbs crita psl mlm tuuuuu.....sambung pulak esk yerrr...balik dgn perut kenyang.
 keeseokan pg....wedding ank mama....awl pg jugak la kami pergi.die buat kat dewan....
 bonda dgn auntie shima...auntie shima tido dgn kami d hotel...
 aku mcm nmpk gemuk jer kan...ke mmg aku ni gemuk.diri yg kurang kesedaran jer agknyer
 nak jugak bergambor kat pelamin
 xbest tegak.mcm kayu...senget skit.hihihihihi
 ni bakal menantu mama....bln 10 diorg akn langsungkan majlis.inshaallah ada rezeki aku dtg...sgt peramah die ni.cantik....
ni lah pengantinnyer....uiiiii org sabah ni mmmg kaki nyanyi semua.tua ke muda semua xleh tgk mikrofon kosong.ada jer yg dtg pegang mikrofon...bagus2.pastu ada joget lah...happening jer tgk.iolls malu laaa nak join...tp klau lg lama kat situ iolls rsa iolls join jugak....
 pasar filipin..........ok menggelupor lah jugak gie sini.nak2 nmpk hard rock.......rsa nak melompat msuk jer terus dlm hard rock tu.....
 ni bru pkul 5 ke 6 ptg....lepak mkn kat sini...besttt.....


 us




 g jugak psr ikan..beli udang.omgggggggggggggggggggggggggggg

 udangggggggggggggggggggggggggg

 nyumssssssssssssssssssssssssss









































ahhh mls aku nak nulis oiiii....hadap lah gmbr tu....ringan skit hp.boleh delete skit2 gmbr.....ok slmt hari isnin....hihihiihihihihiihih.....

No comments:

Post a Comment