Sunday, April 15, 2012

hari moody ^_^

salam hari isnin smueee...
mood utk g kerja as usual
cumanyerrrr
smpai opis xder mood nak hadap keje.acaner tu???
*so nak crita hari moody aku*
wahhhhh...ingt ko sapa nak ada hari moody.who care kan....
 sedeyyyyyy
smalam aku sgt lah moody plus tacing lebey..
pehal kannnnn
yg jd mangsa mr lah kan...
aku siap bbm bgtau...
i  tak der hati nak bbm u.jauh hati.i tak suka u.stop bbm i.wahhhhhh koooooo.
kang dier smpai bebila tak bbm ko..baru tau.maafkan i u..period punyer bahana lahhh
no wonder hari sabtu kaw2 aku kna migrain.dah telan panadol kasi rht jap.bgun sakit lagi..ehhhhhh.dah kritikal niiii.kritikal2 pun aku duk pi karaoke lagi.blk smpai smpai umh jam 12 gitu..
aku mandi telan penadol tenyehhhh minyak angin kat leher...baaaapppp tido.mr bbm pun aku tak layan.lantak ko lah kan.hahahahahahha.kejhaaaammmmm
ghupernyer lahaaiiiii,hari ahad bgun bendera jepun daaaa.
tp aku mention,setiap kali nak kena period aku migrain.knapa yerk begitu.risauuu pulak aku.
so pg td nak g keje bbm mr.say morning n wish luck to him utk dsa die.tak reply smai laaa nie...menangissss kooo.#think positive la der#
wlaupun period plus tak der mood.kluar tetap kluar.
aku g tgk wayang cerita battleship..not bad bg aku.wlaupun aku duk dlm panggung tu menguap 24x jugak lahhhh.hikkkkkkkkk.
aku bg 4star la kat crita ni.so korang g la tgk...ada gak gelak2

cawwwwww

Friday, April 13, 2012

goTong-roYong kaT opiS d haRi juMaat

all d pic snap from Cik Misha
good job lahhhhh
ni kak timah....aku suka nyakat kak timah nie.sporting

ehhhh,sapaaa nie.rolling eyes


En. Farihan.takkan baca kot file tu en.fdarihan.nmpk lg ker tulisannyer..

n all my ofismate yg bertungkus lumus melupuskan file2..
aku sampai bersin2.hhaaatttchuummmm



puan nie smpai time lunch pun duk siat kertas...aku duk sbelah die smbil ckp.puan koyak la saya nak tido...heheheheh
yg nie bkn candid.nie mmg pantang nmpk camera.mati aku klau die baca nie.jgn mrh..mkn lah big apple tu..nyuummmnyummmnyummmm.

jirannnn..saya tgh mls nie.bos dah pass file byk nie...dussshhhhh

ambooiiii mama fatin melebor senyommmm.buat keje ke dok tuuuuu


trademark ker bos???hehehehehhe


rajinnnn dierrrrr...auuuwwww


org kuat yg bg file kat tempat2 org lain

ehhhhh baju hijau nie lagi.....angkat kening tinggi2

ni lah hasilnyerrrrrrr....
*so dah penat buat kerja menyiattttttt.dapat upah Dunkin Donut*
nyyyyuuummmnyuuummmnyuummmmmm



kasi teleng kepala korang tgk...
terliuq takkkk....

ok tu jerrrr....mls nak taip pjg2....
bubbbyeeeeeee

Thursday, April 12, 2012

Sayyidul ayyam...

Salam
Salam Jumaat
hari jumaat dah hari ni...
esk sabtu...weehuuuu
aktiviti hari jumaat kat ofis aku hari ni adalah melaksanakan pelupusan file2...
hari tu key in file2...
sattle...ni kna lupuskan pulokkkk..
sorang 5 kotakkkkk..


aiyooooo nak mngoyakkan file2 ni sgt letih okayyyy
5 file okay lahhhh
ni 5 kotakkkkk yg mana 1 kotak ada la dlm 10 file....uiisshshhhhhhh.

mesin shrek satu ni jer haaaaa...yg nak buat rhamaiiiiiiii
klau keje part time semangat gak aku buat...sbb siap keje dpt upah
subhanallah....*tunduk kepala & pejam mata*
pastu kertas2 ni dijual dkt kitar semula dapattttt duuuuiiiittttttt



cik qila.....buat kerja ngan ikhlas..yer....duuusssshhhhhhh
ngan kerja azali nyer lagi....saya akn cuba menyiapkannyer...
okayyyy.
korang apa pulak aktiviti di opissss.....dun mengularrrr yerrr.sbb hari jmaat rehat yg amattt panjangggggg
okay...nak buat kijoooooo

byeeeee,muuuaaahhhhhhhh

Wednesday, April 11, 2012

Bila mr start ckp...

Okayyyy..bnda yg aku x suka...
Mr ckp bdn aku nmpk naik part lengan ngan peha...
Ehhhhh u hari2 tgk I,u boleh nmpk ea bdn I naik...I tak suka k u ckp mcm tu...
Weeeyyyyyy serious aku tak suka bila lelaki ckp mcm tu...
Siap sound...xcaya esk beli penimbang.hari2 u timbang.pfffffffttttttttt...
U main kasarrrrrr tauuuu...
So pleaseeeee yer u olls.
If u hv petua how to reduce kepejalan part lengan n peha..share2 lah ngan I...
Aku ltk kat status fb....org duk mintak share klau Ada petua...korang ni....aku mintak petua,korang minta share pulak....tak pe,aku akn share k..
Pape pun aku kna start bersukan.thn ni aku tak jogging 5round lg.stakat men badminton seminggu sekali jer...tu pun kekadang terskip...
Eleeeeeehhhh mr pun bkn body builder pun...sbuk ckp I makin berisi.tp kata2 u kan...tetap deep inside tau....
Majulah sukan utk maintainkan body kita yer kengkawan....
*dah siap pack baju utk jogging esk,aftr ofis hour*
niteeeee,muaaaahhhhhhhhh

Cuti.......ehhhh esk kerja laaa

Wehuuuuuuu....
Cuti hari ni sempena pertabalan sultan.lewat gak aku bgun yer....
Nak2 pg td hujan.walaweeeeeeeeeyyyyyy....nikmat u olls....
Golek punyer golek smpai jam 2.apa nak jd.....kannnn.....
Nak bgun pun mndi pun bercinter k..duk berkira2 nak g mna pun klau mndi...
Congak punyer congak aku decide nak g facial...thn ni aku tak buat facial lg.atas sbb2 tertentu.soooo tahun 2012 1st time lah sbb aku tak tahan ngan mslh muka aku...korang klau Ada produk yg bagus dan harga yg berpatutan...meh la share ngan aku.mslh muka aku....jerawat kecik2 naik kat dahi.aku nak dahi licin weyyyyyy.klau korang nak suggestkan pape,silalah....
So hbs buat facial jam 6 mcm tu....dgn tak mkn lg....sbb aku protes...hahahhaha aha
Mengadakannnnn...
Mr punyer pasal lah ni...tensionnnn tauuuu.klau dtg angin mls die nak g mkn.mmg sakit hatiii.yerlaaaaa aku ckp,aku lpr jommmmm g mkn.die pun ckp okay la.sat g smpai jam 3am okayyyyy tak jugak g mkn....pffffttttttt.so kononnyer aku protes lah td.hehehehhehe.sat td die bbm aku tnyer dah mkn ker blom.pastu nak kesian2.....uuuuuuuu kannnnnn...haissshhhhhhh.
Eehhhhh..esk khamis.esk kerjaaaaaaaa lahhhhhh...lalallalalalalalalla....
Ok byeeeee

Gempar bumi....

Allahuakbar.....
Sama2 kita doakan agar keselamatan rakyat di acheh.
Ya Allah engkau sahaja yg dpt melindungi hamba2mu...

Monday, April 9, 2012

syukur alhamdulillah

last weekend aku balik kg....rindu kot kat mak abah..hehehehehhe
blk naik bas kreta park kat TBS....
as usual lah kan....
sblm blk mndikan mr black aku tu dlu.sbb selebet bebenor aku nengok mr black...bila da mndi hensemmmm,tenang otak aku nak bwk ko mr black.lap yuuuuu mr black
so dipendekkan citer hari ahad pg tu aku ckp kat abah nak blk kg.nengok nenek aku.last week die masuk spital sbb kna gastrik...
sblm g kg g kebun dlu...kasi kluarkan peluh dlu.baru g kg....sedang elok nak belok masuk ke kg...kreta kena langgar....aku yg drive time tu,mak abah ada gak la...ya allah tuhan jer tau mcm mna shock nyer aku bila kna langgar.tp aku syukur sgt2 sbb tak ada apa2 kecederaan....mak abah pun selamat.cuma kami alami sakit2 bdn la.mau tak sakit babe.kreta aku smpai makan jln org.nasib tak der kreta dr arah bertentangan tu..kuasa tuhan utk mnyelamatkan aku dan keluarga....syukurrrr sgt...
ni lah keadaan kreta ayah aku bila kna langgar...pintu tak leh bukak

ni kreta yg org langgar.....kreta die teruk jugak....kna tarik guna tonto...
org yg langgar tu nak buat report...abah ckp tak payah buat report sbb nnt die kna denda.tp org tu nak jugak buat report sbb nak claim insuran.so g lah balai polis...sat g smpai balai poli,org yg langgar kreta ayah aku ni...lesen kreta die mati.dah setahunnn ko matii...dah ke tepuk dahi..peeerrhhhhhh.tp polis yg amek report tu baik.die suruh panggil abang die utk ngaku yg die langgar...klau tak,selamatttt lahhhh kannn.
*kesimpulannyer,klau dah nak kena kita yg tak salah pun kena....tp syukur sbb kami semua selamat*
byeeeeeeeee