Monday, March 4, 2013

pesTa wow

sapa pegi pesta wow kat putrajaya...aku pegi.tp pegi hari jemaat time lunch hour. berarak dgn ofismate. sbb tak der plan kemna. maka marilah kita melawat tapak. memeriahkan lg. sbb dh pegi tak meriah... tak menarik hati utk repeat pegi.hahahahahahah. so so jer bg aku.sbb aku pegi time matahari atas kpala.kering rmbut aku.pak kal pkai tudung.menjejeh air peluh lalu ketiak weyyyyy.... belengas okay bdn. nmpk air pancut kat tepi jln ni rasa nak g mandi jer.tak memasal femes masuk youtube.tajuk cerita, pekerja putrajaya mandi free show with innocent. tejun bangunan aku nnt.hahahahahah. so sesampai jer jln laju...laju sbb pns.bajet jln laju tak panas.lagi lajuuu air peluh nie mengalir.ini membakar jiwa namanyer.pasrahhh. nak sgt berjln kan.hahahahah.rasainnn.

yerr selamat datang...... kasi lah air free ker..cekedis ker.semangat skit aku nak jln dr satu booth ke booth yg lain.ini idokkkkkkkkkkk. yg duduk kat booth pun berkipas sama mcm aku yg tgh jln nie.terjejas lemak bdn iolls okay.hahahahahha.apa yg ada kat pesta wow ni..kedai2 yg jual brg like baju..selipor...entah aku tak fokus sgt. aku terlebih fokus mengipas.hahahaa. ada booth yakult.tester. apa lagiiiiiii moh sojuk kan tokak skit.hihihihihihi

air yg nie aku tak rasa. sbb smpai2 jer singgah sini dulu.lek luuu energy msh full bar. diorg ckp sedap.capucino ngan apa ntah flavour. time ni dah start berpeluh manja2.auuuwwww.... mari sambung lagi pengembaraan di tapak yg panas ini..........i is sukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

haaa ni lah air yg diorg minum tadi tu...gambor boboboyyyyyyyyyy. maka die suruh anak2 merengek kat mak apak mereka untuk membeli. si penjual pun dlm hati kutawa gumbiraaaa.lalalalalalla.hahahahahah... biasalah business kannnnn.

yaya jugak ada....yaya buat delivery.sure sesaat dh smpai.tak payah pakai pos laju fedex...kannnnnn




alaaaaaa omel omel nyer selipar ulat nie......

saya gigit awak...auuummmmm.comel pulak ikan josssss nie.ada warna pink lagi.ikan josss betina kot nie....
ni jer lah tmpt yg akan menarik minat anak2...yg lain tak der.anak2 akn histeria kat tmpt lain.klau bwk tmpt ni sure terlompat2 mereka.tak cayalah terai lahhh. tp dah hbs.hahahahahahhahaa.

dan kamiiiiii....nak jugak ada gmbr. selebihnyer simpan hp.sbb dah tak larat woii.. dpt lah mkn magie yg dimasak 5minit.sbb ada sayur mayor.yg 3minit msk tak der sayur tak der telur.heheheheheh.pastu beli mknn.bila nak balik ofis memasing seret kaki.hazabbbbbbbbbbbbbb.hehehehehehehehhe

No comments:

Post a Comment