Sunday, March 3, 2013

buFday gurL

auuwww terasa mcm lepasan spm jer.bufday gurl lah sgt.... sila lempang slow2. gudbye 3313 hoping we can meet again next year...3314!!!!!!aminnnnnnnnnn. thanks for all wish n doa kalian. semoga doa kalian dimakbulkan dan apa yg aku inginkan termakbul. i turn more more sweet...hahahahaha.

more older more sweet. thats me!!!ayat mcm gampang weyyyyyyyy. no one can fight my statement. *giler kejam* celebrate dgn adik beradik jer. dgn cinta hati *puiiiiiiiiiiii nak muntoh ijo okay* nan hado. sbb die g indon. sabor jer lahhhh. ko tak celebrate hari ni.siapppppppppppppppppppppp!!! kiter putus... gilak bab ayat.berani kauuuu yer. mentang2 die tak baca blog ko.hihihihihihihi gelaktutupmulut. bg aku celebrate ke tak....tak penting.yg penting ingatan tu.very valueable hokay.....sob2 touching plak mna yg wish tu.thanks so much okay....

by d way aku tak terasa tua lg lah nak pkai krim2 penuaan. hahahahahah.ada ker ofismate aku suruh cari krim penuaan.hampehhh btl. tegang okay.org pkai botox pun tak setegang kulit muka i.hihihihihihihi..  tp klau uolls nak bg hadiah krim penuaan apa slhnyer. tp nak skII...tabita.....no safi balqis.perhhhh bajet retis. cik ta pun pkai safi balqis rania.hahahahahahhaah.

cer nengok ada tak kedut...kedut pun takut nak hinggap.hihihihihihihi.sbb sweet nowwwww.
kannnnnnnnnnnnn
sila like.....!!!!!!!!!!!!
love uolls
semoga dgn penambahan usia ini aku menjadi seorang yg tabah cekal dan kuat semangat.diberi kesihatan. dijauhi segala perkara buruk. dikurniakan kebahagiaan.dll.aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


No comments:

Post a Comment