Tuesday, March 19, 2013

#moVie#Setia#city#maLL#hangout

weekend tak tau kemana.so hello kwn aku kat shah alam. n die free.meh kite angkut die.heheheh.plan dlm msj nak nengok movie.tp aku tak tau apa cerita yg best sekarang.n kemana kita nak g.jusco bkt tinggi atau setia city mall.so g lah ke setia city mall.citer kite nak nengok ialah Jack the giant slayer.....2nd top movie.so layankan jer lahh.dpt seat depan okay.full.layannn jer laaaa.best cerita die.tak bosan.digalakkan menengok.


dah hbs tgk wayang.... ada masa lg.jd jenjalan kasi sakit betis.hahahahaha.mlm kang nangis tak leh tido.tiada siapa simpati.huhhhhhhuuuuuu.besor sgt soping setia city mall nie.tak larat nak menawaf semuanyer..... jd mmber aku ckp die nak g kedai Daiso.pelikk munyinyerr.bajet kedai mcm Brothers jer sbb die kata nak beli brg letak dlm kereta.hahahahahah.sesukerrr jer.walaupun kwn aku menerangkan namun ketidakfahaman aku msh menebal.apakah??? semua brg dlm kedai tu 5henggettt jer... lagi tmbah kompiyus.kwn aku citer lagi semua brg dlm kedai ni dr Jepun...mcm2 ada.apakah????ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.i cant imagine how kedai tu.so sesampai jer depan kedai.1st impression. SUKA...sbb mcm menarik jer.so teruskn langkah meneroka kedai tuuu.hoooooooooooo bestnyerrrrrrrrrrr.kedai ni memacam ada okay.klau perihal dlm rmh semua ada lah...mangkuk pinggan kuali senduk sudu garfu penapis apron tipuware..barang2 sekolah ofis semua ada...utk diri..utk kereta...oohh suka sgt..sbb semua harga 5HENGGETTT ajor.


pastu au tnya kwn aku mana ad lagi Daiso ni...sunway pyramid..mid..ioi puchong...ioi???????????tak tauuu pun.nmpk sgt tak up to date kan....hahahahahahah.ku fkr aku up to date soping mensoping...idookkkk.#takup muka malu#mihmihmih.tak per nnt aku try g nengok kat ioi.how comeleh tak perasan.adakah sbb kedai die tak menarik...adakah kedai die tak besar..adakah..adakahh.apakahhhh....


aku rasa ada lah sejam aku tawaf kedai tu...setiap lorong aku lawat.bkn sekali bahkan berkali2..gerammm okayyyy. brg2 die not bad. alat2 solek pun ada.gerammmm ajer aku mentengoknyer tuuuuuu.cekal tak aku jln pakai wedges...pestimeee okayyyy.dlm hati tawakal klau melecet ker haper....


 

No comments:

Post a Comment