Monday, December 3, 2012

paDa aKu

durian crepe tak kena ngan selera aku....al kisah smlm aku g beli durian crepe..sbb now kan tgh hooowwtt pasal durian crepe.aku pun tak nak la ketinggalan kan...i pun g lah beli.kat putrajaya..tp kna amek sendiri.. g lah aku ngan ofismate cari rmh tokey durian crepe.hewhewhewwww..beli 2 bekas.i bekas 5pcs rm10.00. 1 bekas aku bwk nek opis kasi ofis2mate aku rsa....aku nengok jer diorg rsa.sendiri tak mkn lg...amek mood. per kekdah mkn pun nak amek mood.geliiiii......luaran nengok crepe durian ni meliurkan.ats sbb tu aku terpedaya....
haaaa kan menarikkkk...ada org jual warna ijo...aku tak kenan sgt...nama pun deriyan.harus laa warna kuning2 gitu kannnnn....feel baru mmbuak2.cetttttttttttt...

ekceliiiiii sblm ni aku pernah mkn.kat jakarta ko aku mkn.bapakkkkkkkkkkk jauh...tp kat jakarta punyer sumpah...SUMPAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH sedap giler uolls.tak tipu.....hari2 aku repeat mkn pancake deriyan kat jakarta.so tetiba nafsuuuu amarahhh aku dtg nak mkn pancake...goggle lah kan kekdahnyer.ada jual kat mines.sweet chat.sooo aku g laaaa...3pcs brapa ntah....ok lahhhhh...msh tak leh lwn yg kat JAKARTA...nowdayssssss crepe deiyan pulakkkkssss.

aku musykil.WAT DIFF PANCAKE DURIAN NGAN CREPE DURIAN...aku tau pancake is lempeng.. crepe tuuuu>?????????perbezaan dua nama tuuuu?????????? ishhhhhh kompiyusss ahkak.let it be kekompiyusan aku tuuu...nnt aku research sendiri.ecewahhhhhhhhhhhhh.back to d story...so diorg semua dh rsa ada balance...baru aku rsa....separuh aku rasa....nak tauuuu tak komen aku bila mkn crepe durian ni.aku tak nak repeat.sbb muak kat tekak aku.smpai ke rmh loya kat tekak ni.mkn pancake durian kat jakarta tak der rsa muak pun.feel sama mkn durian.sweetchat pun sama.mkn crepe durian ni muakkkkkkkk.tsk tsk tsk.

me not likeeee thissss...yerr aku hantu durian
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
crepe durian tak kna ngan tekak aku
huhuhuhuhuhu

atleast dah rasa kan...
yg belom rasa boleh rasa
kat tekak aku jerrr muak
tp klau bg yg made JAKARTA oriiii aku lehhhh balun 6 7 pcs.
hahahahah
presentation aku mmg thumbsup lah kannnn
klau tak...tak der nyer aku nk beli
ker sbb white cream die byk
eehhh ntah laaaa

kerr kowang nak suggest aku mkn crepe yg mmg super duperrrr sedap.tak muak
bakkk kasi aku rasa
hehehhehehe
but durian msh fevret akuuuu
slamat bercrepe lahhhh uolls

No comments:

Post a Comment