Sunday, December 16, 2012

Berjimba-jiMbas dikaLa weeKend

sabtu punyer projek....dh puas membuta.jadi perlulah keluar bersiar2.nnt tepu otak.aku alergik weekend duk rmh semata.hahahahahhahaah.aku g times square.ni gara2 jiran sbelah aku ni lahhh.die duk crita die g TS.saja bakor line tauuuuu.maka aku dgn gigih wlaupun tak bergajiiiiiiiii lagikkkkk merayap ke TS.sumpah aku jln kl blur2.alaaa2 dr kg dtg kl.sikit2 terbabas...sikit2 alaaaaaa terlepassssss..hahahaha.almaklumlahhhh slalu kan ada driver.ni kna bwk sndri.tp berjayaaaaa jugak smpai ke TS.gerak pkul 6.30 g mkn dlu 7.30 bru gerak ke kl.smpai TS stelah meredahhhhh jem bagaiiiii....pkul 8.30.org lain rilek stengah jam dh smpai kl. aku sejammm.tak lawak okayyyyyyyyy.tp ok gak smpai lwt.sbb tak la byk mna aku bershopping.. tp tetap penuh tgn dgn paper bag.wahhhhh gituuuuuuuuuu. blk smpai rmh dtg sesalan. apakah???????hahahaha.. persetankan sesalan yg dtg kemdiyan hari itu.
mslh aku bila dh smpai tmpt mcm nieeee...blurrrrrrrrrrr
tak tau mna 1 nak beli
semuaaaaaaaaaaaaaa cantik

hrga kat TS nie smue rate mampu dimiliki
hhehehehe
mostly hrga die tak lbh 50hengget

kebetulan aku nk amek gmbr ni brg2 yg aku beli org kat blakang tu pegangkan
makaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
andaian nyerrrrrrr aku tak beli pape
padehallllllllllllllll.pfffttttttttttt

time nk blk..
hazabbbbbbbbbbbbbbb
nak kluar pun jem
ehhhh tp parking kat TS nie mahaalllllllllllll laaa
aku parking 1jam stengah kna 5hengger stengah
uiishhhhhhhhhhhhhhhh
parking kat sunway pyramid pun tak semahal kat TS
dh la parking ciputttttttttttttttt
pppfftttttttttttttt pppfftfttttttttt
ok hbs crita pasal TS
perut lapar
makaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sblm blk kite mkn
mkn steambuttttttttttttttttttttttt




brruppppppppppppppppp
kenyang
steambuttttttttttttt rm37 henggetttttttttttttt
ok kaki dh pnt jenjln

No comments:

Post a Comment