Friday, December 28, 2012

FamiLy dAy

last week is family day.....plussssssssss KAZENNNNN aku tunang.hehehehehhe.BUKAN AKU. doakan lps ni aku pulak.aminnnnnnnnnnnnnnnnn...
depan aku teacher ajar math kat private school.sebaya aku.msh single kotttttttttt
hahahahahahahahaha
antara hantaran yg diberi
lg 1 fmly ayah aku ni klau hantaran xpernah ngam2 jerrrrr
wajibullllllllllllllllllllllllllllllllllllll lbh....
lbh bkn 2 3 jer okayyyyyy...memasing nak bg.tak kan nak nolak...
but we give as a present. untg okay sapa dpt kaum kerabat belah ayah aku ni
ewahhhhh mempromote nmpk
ramai lg blom berpunyerrrr
laiiiii laiiiiiiiiii
matikkkkkkk aku


nengok ank buah ngan makcik dah sama jerrrr somellllll..auuwwww somelll sgt!!!!
utk makluman family belah ayah aku nie klau ada majlis pape memang happening.even sekecil2 majlis pun yg dtg berkereta3 okay
so sesiapa nak sepupu sepapat aku nie bajet mkn kna kasi lebih.
dont expect kecik2 punyer
hahahahahaha
lepas majlis semua terus gerak ke desaru
ni laaa tmpt kami berfamily day
orangggg nauzubillahhhh ramai okay plus weekend plusss cuti plusss nak krismas
org Singapore lah ramai.yelahhh duit diorg bila msuk Mlysia berapa jer kannnn
uncle aku sewa 4 apartmen yg mana 1 rmh tu 3bilik...besttt sesangatttt

kami gegurl dpt bilik master..attach bilik ayorrr
heavennnnnn

aktiviti mlm
happening okay mlm kat Lotus nie......
aktiviti mlm yg ada poco2....passing2 brg..all can join.
repeat pun okayyyy
maybe situasi berbeza klau weekdays n not school holiday
sbb jauhhhh desaru nieeeeee
korang dpt teka mna unties2 mna ank buah tak...hahahah
bdn besor lg ank buah dr aunties2...

aktiviti2 yg uncle aku adakan...
tarik tali
men bola kat beach
dgn aunties2 pun join sekali
happening sgt
terasa rapat gituuuuuuwww
1st time naik banana boat.ehhh best lah pulok
die x bwk lajuuu sgt...
laju gedik2 jer ar....die heret smpai tgh laut
nsb baik aku bkn jns mabuk laut
manyakkkkkk seronottttt ooooooooooooooo
per head RM30 okay nak naik banana boat nie
bg aku mahal laaaaaaaaaaaa

scene ni brapa kali snap aku pun tak tau lahhhh
kameraman kata smue tak lompat lahhh
aku dh mcm pocong lompatttt rupenyerrr
hihihihihi

we olls kazen2 ni collect duit beli hadiah utk iddin ats kejayaan die dlm PMR.
dpt PS3 okayyyyy...blajor rerajin okay iddin...
hehehehhe..1st time main..seronokkkk
nak mainnn lagiiikkkkkkk

aku tak paham apa motif die nyalakan api kat beach
time ni dh penat lompat2
so tak menengok smpai hbs apa ending nyer

kami kongkerrrrrrrr buggy
jakunnnnnnnnnn

lastttt our room no
cuti sekolah dah nak berakhir dah
slamat naik skolah lahhh yer adik2
brg2 skolah dh beli?
eksaited tak nak naik skolah???
duit blanjer thn ni up ker???ehhh apa punyer soalan daaaa
dont request duit blanjer kat parent tauuu
terima jer apa diorg bg
ksian parent kite keje...
dgr lah nasihat iolls yer
hahahahahah


No comments:

Post a Comment