Sunday, December 30, 2012

Cerita Last Weekend tHn 2012

ehh mcm sedih pulak nk tgglkn thn 2012.time flies soooooo fast kan...pape pun harap lebaran 2013 mmberi 1001 kemanisan dlm hidup ini. weekend smalam mmg aku tak kluar kemna2.mmg nawaitu nak melepak kat rmh smpai buhsan...kluar pun kejap2 jer.....smalam cuaca pun sedang2 elok jer....mls nak kluar so duk fkr apa nak msk kan...dh penghujung thn ni mls pulak nk ke dapur.hahahahah.mmg slalu ko mls pun kan. persetankan.hahahahahah.akhirnyer tinggggg dtg idea.sbb dlm freezer ada daging korban ritu. jd marilahhh kite korbankn dlm kuali... maka menggoogle lah aku cari resepi.tringin nak msk daging ungkep..btl ke daging ungkep ar.yg aku tau mak aku slalu msk ada letak jintan ketumbar n serai...kuning2 ada kuah...so dpt lah resepi yg mudah lg ringkas...heheheheh...bauuu semerbak dah..telan liyor.bluuurppp... dlm ht bau sedap musti rasa pun merbelesss....oohhh sgt tewrasa mcm chef...bhahhahahaha. so ketang ketung lah aku kat dapur tu. bhn2 nyer utk tumbuk.....bawang merah putih jintan ketumbar halia garam tumbuk smpai lumat...pastu serai.aku tumbuk skali.daging tu aku rebus skejap. pastu tumiskn bahan2 aku tumbuk tu td msukkan daging dan air rebusan daging.letak serbuk kunyit skit kasi warna tu menarik yer... auuuwwww... sedap2 #kat tekak aku sedap ar# pastu msukkan air asam jawa.aku letak cili.kasi pedas.so rasanyer ada pedas...masam2...letak gula skit...ohhh complete rsa.sgt mnyelerakan okay.hahahahha.taraaaa siap...

presentation brapa markah uolls nk bg...
g beli daging cepattTTTTTTTTTTTTTT

rasa super sedap d tekak aku
siap msk jer terus mkn
ptg nyer tuuu hjn pulakkk..tetiba teringin pulak nk buat kuih.....kuih apa yerrrr yg tekak ni nakkk.... urmmmm....google lg.cari resepi yg mudah lg menyenangkan....i kan tak suka buat bnda yg leceh2 ni.tahap sabor tuuuu pd tahap borderkan.jd buat bnda leceh2 tak dan nak siap msuk tong sampah jer nnt.hahahah.. so tringin nak buat buah melaka. gula melaka pun ada.sedang elok lahhhh.kluar juz cari kelapa dn tepung pulut.....hjn2 kluar okay..gigihkn iolls..smpai umh terus uli menguli di dapur....tak buat byk pun...percubaan buat skit jer dlu..maka terjadi lahhh buah melaka iolls....

resepi korang google lahhhh
anjer tauuuu smue nak iolls gtau
iolls ni pun bru menteraiiiiii
*mls nak naip sebenornyer*
ampunnnnnnnnn
tu jer lahhh keje aku smalam
dan hari ni merupakan hari terakhir bekerja d thn 2012....semoga apa yg terjadi pd thn ini lbh mematangkan diri aku.....semoga menjadi pekerja yg berdedikasi cemerlang dan terbilang.indi lah saya.eehhhhhhhhhh tak memasal...rasa seronok pulak dtg keje hari ni....motif??????????????ntah pape jer ko kan.las but list tatapan utk semua feminattttttttttttttttttttttttttttttttttt *pangggggggggg*
hahahahaahhahahaha
haram bejadahhhhhhh kan statement
gambor pun bajet
tak lawak okay
but its true
AKU CANTIK
eeeehhh suka lahhh aku nak puji diri aku sendiri
i know uolls lg gojesss dr i
foineeeeeeeeeee
korang smbut new year kat mna mlm ni????
berhati2 okay
HAPPY NEW YEAR FOR ALL READERS!!!
cheeerrrrrrrrrrrrrrr





No comments:

Post a Comment