Sunday, December 9, 2012

Malaysia VS Tahailand

monday blues yowwwwwww...tp aku gigihkan juga.tiap kali isnin monday blues manjang kannnnnn.harap monday blues ni berakhir dgn senyuman..aminnnnnnnn..

nway smalam aku tau smue org gigih ngadap tv nak menengok bola.wlaupun tak khusyuk sepenuhnyer tp tetap korang nengok....yg mna ada bf mmg tak la nak g dating kan smalam.klau pegi pun kluar siang...sblm maghrib antor balik.klau idok men blasah jer maghrib bwk ank dara org merayap...yg mna family berusaha utk ada kat rmh jam 8mlm....hehehehhehe...gara2 bolaaaaaaaaaaaaaaa.nak2 dpt partner yg mmg tak miss bila ada bola.....ekceliiiiii aku pun tak kurang gak,tp aku g stadium.haaaaaaaaaaaa iolls g stadium okay.gigih aku.aku nak beli tiket bola tuuuu..mmg idok ler kannnnn..harus laaa tiket free.aku g ngan mmber aku. tp ntah knp aku kental nak g. dah la ptg nyer tu hjn.lebatttt jugak.tp aku lekkkk jer bersiap utk g jugak stadium.kira hjn tu tak mematahkan semangat aku utk g tgk bola.eceewahhhhhhhhhh...semangat berkobar ko.klh blakang crite arrrrr.adat ar dlm permainan.ada klh ada menang.tp alhamdulillah smalam seriiiiiiii... jd tak berapa nak kecewa lah kan

aku park kreta kat tbs...dr tbs nek rapid ke bukit jalil.jgn cerita laaa ghuper dan gaya dlm tren tuuuu...aku rasa sardin pun tak mcm tu...packkkk tahap tetek ke tetek lahhhh.msh cekallll lg.keranamu harimau malaya.! dah smpai bukit jalil tu dieeee nak kluar pun berasak2...nak msuk stadium beratur lg.huiisshhhhhh mcm ni rupanyer ek tgk bola kat stadium.ni 1st time aku...ats sbb tuuu lahhh i kental agknyer.tp tak tau la klau next time dpt tiket free aku g ke tak....heheheheh.pegi ni pun juz aku nak tau crowd die mcm mna...ok seronok plussss penat..lautannnn manusiaaaaaaa........

tiket free okayyyyyyyyy

seronok sbnrnyer
kite dpt tgk org2 yg semangat mmberi sokongan pd harimau malaya kite
bwk family
bwk gulfren
bwk konco2
time ni laaa kau nak berasak2 kannnn
nsb baik masa dlm tren tak der stok bau ketiak mcm loji kumbahan tgh proses
wangi2 belaka


bayangkan selalu kite jln boleh huyung hayang lenggang kangkong
ini masa kirim salam.....
bahu ke bahu okayyyyyyyyy
very d pack

kat area situ
pasukan sorak malaysia
diorg sgt2 semangat
dr start game smpai hbs non stop diorg sorak
tu yg mendtgkn lg semangat
tu yg belah kanan
belah kiri...depan blakang aku tak amek
tp korang bygkn la crowd die mcm tu jugak...


sblm diorg start main
sempat la nmpk diorg buat warm up
tp dr jauh jer la aku amek gmbr...
mls nak turun


diorg warm up
diorg warm up jer punnnn penyokong2 malaysia dh bersorak
aku rasa klau aku player malaysia aku bangga kot time tuuuu
siap lambai2 mcm artis
gituwwwwwwwwwwwwwww
dasar kaki glamor kannnn

hiyaakkkkk
1...2...3...5...
ehhh ramai nyer peminat
lihat lah saya warmup...hiyarrrkkkkkk
ala2 gitu kot ayt diorg
hahhahaha
ke diorg stress
so masa game mcm2 aku tgk
baling mercun laaa...kluar lahhh segala booooobbooooooooo kat thailand
kata2 kesat...
aiyoooooooooooooooooooo
fening akuuuu
tp aku suka
sbb pengalaman bg aku.atleast aku dh tau mcm mna havoc kat stadium

bertopenggg bagaiiiiii
yg mcm zombi lainnnn
yg mcm momok lainnnn
funny!


aku yg dh serabai time ni...
dh la baru baik dmm
kna hujan
pasrah
demi mu harimau malaya....
selamanyaaaaaaaaaaaaaaaa
selamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
selamanyaaaa harimau malaya.......
lallalalalalallala
ooooooooooooooooooooooooo

tahniah utk harimau malaya!!!!!!

belengasss dh muka aku
tp aku heran
heran sbb nengok ada yg gegurl2 ni stok dtg stadium pkai skirt yg pendek bila silang kaki nmpk celah klengkang
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii berani nyer ko
nak seksi tak bertempat
kna raba baru tauuuuuuuuuuuuuuu
nk berfesyen tak kna lahhhhhhh der
pkai short aku leh terima
ini pkai skirt
alahaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...sayang okay baju 'memahal' ko bwk g stadium jer
pastu kes nk balik ada mamat ni hp kna rembat
hoiishhh seram aku
pastu dh la mamat tuuu dkt ngan aku
babi sial kimakkkk smue kluar
aku dh cuak
sbb die ckp kaki aku dh menggigil ni
kang kaki aku naik kat muka kau
oiiiii anjer tatuttttttttt
kang kaki die nk bg org tuuuu..kna kat org lain
i is serammmmmmmmmmmmmm
tp alhamdulillah x der pape buruk jd
n aku selamat pergi slamat balik....

ok guyyyyyyssss ada match kite jumper lagi!!!!
*tu pun klau dpt tiket free*
harap malaysia menang lwn thailand nnt
kami sentiasa menyokong harimauuuuu malayaaaaaaa
aauuuuummmmmmmmmmmmmmm


No comments:

Post a Comment