Tuesday, October 23, 2012

jLn2 hUjunG miNggu

ehhh ada yg dah cuti...wahhhh seronok.aku pun seronok sbb cuti gak.ingt u olls jer....tak kesah la korang dh kat kg ke apa.yg penting i pun blk kg.bluweeekkkkkk.hihihihi.so last week aku duk jln smpai ke subuh aym berkokok.ko mampu.dr ptg ok..seharian sepagian aku merayap...hahahahahahah...ni kes tak plan.plan dlm kreta..bila kata ok...jommmmmmmm pegi.haaa gitu....hihihihiih..memula g mkn.mkn kat pavilion.hahahahah.. mkn kat food court die.aku order mee udang...sedap...tp cair....bedalllllllllllllllllll.

cayerrrrr..tp sedap....nyumnyumnyum

lps mkn jenjln kat dlm pavi tu....tak excited sgt.sbb brg2 kat situ memahal.aku tak suka.hahahahah.standard aku uptown downtown jer.huhuhuhuhuhu...lps jenjln kat dlm pavi.kluar pulak.jln smpai ke H&M  btl kan ntah terkonpiyus pulok....heheheheheh.pun tak der yg memikat ht.tp aku nengok org msuk situ semua lengan tgn diorg penuh ngan baju yg mereka rembat.*dlm hati byk nyer duit mereka*tak per lah.nengok jer la org beli dn byr.pastu kluar dn menuju ke parking.pastu jln2 ke bukit bintang.okayyy pkul 9 mlm minggu bkt bintang dh pack.huhuhuhuhuhu.standard lah kan hari minggu.pastu nmpk sekelompok kereta2 yg hot. peeerrhhhhhhh....

mna yg hot...hahahahahahha.kelip2kan mata.auuuwwwwww.terharu.pangggggg.tak lawak
sekali die pressssss minyakkkk...hoiiiiii.alangkah bangga klau aku yg duk sbelah.hahahahha.verangan. pastu lepak kat jln doraisamy,mamak.tgk bola.atm VS kelantan.ATM tetap di hati.kalah bermaruahhhhh... tahniah pd kelantan yer sbb menang..pastu jenjln kat kl.sbb tak der arah tuju.hoiiiiii.aku nk blk ar....

pastu dh hbs nengok bola pegi pulak ke uptown damansara. jenjln.... bosan yer tak der pape yg menarik.and last tetiba decide g naik genting.that time klau tak slh aku dh pukul 11 lbh kot.so g naik gak ke genting dgn baju yg nipis.hoiiii mcm asaldr negara yg bersalji jer kan aku ni. smpai ats juz lepak2 kat starbucks jer pun........




pastu turun balik.turun time tu pkul 3 am mcm tu.huhuhuhuhuhu. puas ko berjln....

lihat lah muka jakun dh eksaited berjln.....
 ok dah.slamat hari raya aidiladha.......mkn beringat....drive carefully...next week nek keje smula.jgn mcm ni
hahahahahahahahahhahahahaha

ok tata

No comments:

Post a Comment