Tuesday, October 9, 2012

Bantuan Anda Diperlukan

aku harapkan kalian dpt menghebahkan cerita ini. aku baru baca entry pasal Kamal Affandi Hashim.siapa tak kenal dia kan.dia jugak pernah dijemput utk bg talk kat ofis aku.im salute him sbb share knowledge utk perangi jenayah. talk die mmg hbt.sapa yg ngantuk dgr die talk mesti tak ngantuk.sungguh!!so aku ada nengok diorg baca link kat fb bagai.aku tak leh tgk.so td aku google.then kat blog mazidul ada menceritakan kisah Kamal Affandi ni. korang g lah baca kat DON'T DIE ON ME KAMAL AFFANDI HASHIM!!! Kamal Affandi rupanya mengidap penyakit AVM, lebihan urat di kepalanya kini mengganggu koordinasi tangan kanan dan beliau terpaksa menanggung pening kepala tahap kritikal. ya allah. speechlss aku. aku yg migrain kekadang ni pun mcm nak ketuk2 kpala.so sesiapa yg nak hulurkan bantuan boleh masukkan ke dalam akaun ini:
Akaun Kamal Affandi Hashim,
Public Bank 4007 85 2927 


No comments:

Post a Comment