Wednesday, June 13, 2012

when im become......ngehhhh

whhhoott..whhoottttt.last week bila blk kijer aku rsa mcm mls nak blk rmh.haaaiissshhhh.nsb baik lah bujang klau dah kawen ada laki ada ank,camnorrrrrr lah ek.kuar opis pun lewat dah time tu....so aku pun drive kete melalui jln slalu.tapiiiiiii....aku leh belok ke arah shah alam.hehehehehehehhehehehe.aku pun roger lah member2 yg ada kat shah alam.yg sorang nie aku call.die keje shif pulekkkkk.so tak dapek laaaaa nak lepak sesama.aku call member aku yg kat uitm shah alam.die on.tp aku kna amek die.engkauuuuuuu kannn.nsb baik aku mood ok.aku g lah amek ko.*bagus kan aku*actually tak der la plan nak kemana2 pun.juz lepak2 jer.sbb aku malas gile kot nak blk umah.humm hummm hummm.so aku lepak kat seksyen 7 jer la.tu pun minom ajer.aku tak ader slera nak mkn.plussssss aku skrg mereducekan pengambilan dinner. *kelipmatalelaju*so juz borak dan beborak...bercerita dan cerita...biase arrrrr we olls sentiasa ada cerita yg nak di share sesama...samapai lah jam 9lbh kowwtt lepaks.

abaikan keselebetan aku.rambut mcm mangun tito.hahahahaha.balik kijer okeyyyyy...

facebook..facebook..facebook...

our drink.nescafe n milo...tp dok berejam.hahahahaa.maaf lah yer tuan kedai.sy mmg mcm ni*angkatkening*

ni member aku yg free time tu..student mlm kompem lah free kan.sgt best jd student.aku tak nafikannyer
pastu masa on d way amek die nmpk ada jualan.wahhhhhhhh mcm menarik.tnyer kwn aku.die ckp murah.gedik2 lah aku nak g kan.lps lepak minum aku pun g ar.3x ko pusing menawaf cari parking.sumpah tak jumper.disebabkan semangat nak jalan kuat aku tawaf 3x.lastnyer parking port baikkkk punyer.... member aku cakap tempat parking staf.slamber aku jer kan parking.hbs tu payah bebenor.kaya2 btl student uitm ni,smueee nak bwk krete.soooo berjalan lah aku kat tapak jualan tu.tak la besar sgt,tp menarik.bestttt.. tudung2 die sgt murah bg aku.n d kualiti sama jer kat luar.aku rembat gak la 2 3 helai. cantikkkssss....rsa nak g lg jer.kna call member aku tnyer ada lg ke tak jualan tu.heheheheheheh.yerla jual kat dlm uitm jual memahal mmg tak la student membelinyer dok.....so lps jenjalan blk dgn muka puas hati sbb dpt hasil.blk bkn dgn tangan kosong,tp blk dgn wallet kosong.hahahahahahaha....sila kesian kat aku sbb dah pokai.nak tggu gaji bln nie agk somputttt gak ar..okey tak kesian langsung pun.byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment