Wednesday, June 6, 2012

ehhh kHamis!!esK juMaat daH....

uuuuuuu....caaaaaakkkkkkk....klip klip klip hari khamis dah ek.esk jumaat.ooohh sukernyerr...alhamdulillah kshtn aku beransur pulih,ada sket2 jer lg.ni stok yg degil lah ni.gRRRRrrrrrRRRRRRR......kat opis plak masing2 ngan batuk selsema nyer lah.uiiisshhh seram aku.sbb aku rsa nak baik kang berjangkit lagi.dah ler antibodi aku nie jns gedik2.miaahahahahahahaha (tuannyer gedik dgn org yg selesa jer okey)*aku ngaku kekadang aku gedik,tp bkn ngan SEMUA org yer*so far plan utk weekend ni tak der lg.tak blk kg kot,sbb last week dah blk.tp aku rerasa mcm parent aku akn dtg kl jer.sbbnyer kakak aku baru pindah umh.haruslah org tua tu nak jengok umh baru ank die tu.tp tak tau ler desas desus hati aku ni btl ke tak.geliii jer kan ada desas desus hati.phuuuiiiiii kan ajer.minggu ni opis aku sibuk ngan spy menyepai.....utk SSR tu.oooohhh sgt aku mls nak layan okey.mana dpt jns alaaaaaaaa tu aku tak kesah.yg aku kesah bila dpt yg giler punyer cek nak detail.smpai bongkok2 ko, tonggeng2 nak nengok tempat org.oooohhh pehlessss.jgn poyo sgt yer.aku rsa cam menyusahkan okey,nak2 klau org tu tgh sibuk buat kerja,mko dtg seboleh2 suruh owner tu ketepi-ketepi ko nak check.mmg aku bg libasan jelingan mata ar.tak suker ar......cek boleh tp tok sah mcm smpai nak msuk berita punyer detail.sbb nyer aku g cek tempat org,simple2 jer.....yg kasar jer,yg halus mulusssss smpai kna bongkok2 tonggeng2 mmg tak ler...idok kuase nyer.....nie aku ceghiter pasal hal smalam masa aku menyepai ngan group2 aku...aku tak nak mention seksyen apa.mana  yg tau tu ko jwb dlm hati jer ek....jgn nak gatai2 komen gtau.*ada baik skit aku disitu*tp aku nak bg hint jer.hahahahahahha.giler poyo.who care!!!bkn ramai pun baca blog aku.ngehngehngehngeh..seksyen ni berada d tgkt 2, MOF.haaaaa!!!!aku tau dah der yg dpt jwpn.korang mmg pandai.ok2 aku nak ceghiter nie.dengor auwww...kirenyer yg merangkap ketua rombongan menyepai ni kan g la tmpt KAKITANGAN KERAJAAN nie.yg si muka manis ni ckp elok jer kami dtg nak cek.yg kami 4 5 org lg ni duk dlm 6 7 langkah dari cik muka manis ni.so kami dengar dgn CLEAR + JELAS la....ko nak tau si cermin mata merangkap tuan rumah ni jwb dgn BERLAGAK+TAK ADA ADAB SOPAN+KURANG SOPAN=SENTAPGILER, "tak boleh,awk kan spy bkn odit nak cek tmpt sy (mcm tu la jwpnnyer). hoooOOOOOOiiiiii giler bongkak ko.pastu ckp tak toleh muker der.duk hadap pc.eeeeeeee ko mcm ni cara jwb.tak kire laki ko pangkat tinggi ker apa,ko ank sesiapa pun.org tak tgk klau ko beperwatakan begitu.seriousssss, aku sbgai penjawat awam pun.terberhenti telan ayaq liuq tau bila dgr jwpn dr die.hisssshhhhhhhh...no manners btl.bkn aku jer yg geram, ahli rombongan yg lain.pppffftttttttttttt.biadab.itu yg boleh aku katakan.atleast x bg xperlu smpai kebiadabannn sebegitu yer cik puan sri.ko dah kna banned ngan group kitorang.nsb bek aku tak ingat sgt raut wajah die yg jelita *yeke*,so klau brtembung seploh kali pun.pi lantak ko lah mak cik.heheheheheheh.so please la.....tak perlu smpai mcm tu sekali.klau kna btg hidung ko,baru ko rasa nnt cik puan sri.jaga la sopan santun, budi pekerti.muka ko tak cantik,pakai baju tak lawa pun orang akn suka tau.....*usapppp dada kawan aku*

BE NICE, I'M HARMLESS!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment