Tuesday, June 26, 2012

baju apekahhhh mlm sebagai MC

hahahahahahha..geli siot tajuk.bajet diva.eeeee....ppuuiii ptttuiiiiii..so setelah mndpt kata putus dr mr yg berada nun jauh beribu2 batu dan lautan.aku pilih la bajuuuuuuuuuu.......jengggggggggggg

ini lah bajuuuunyerrrrr
cantikkkkkk takkkkkk!!!!!!!!!!!channntteeqqqqqqqq kannnnn....berani ckp tak cantik,i cubit nnt.
tak der vouge mana pun baju aku ni.hihihihihihih....tp aku yg pakai aku rasa vouge.lalalalalalalalal. so mlm tu aku jd mc utk event Bintang Perbendaharaan 2012. aku dirisik oleh kak lin utk jd mc mlm event tu.die risik hari salasa, hari jumaat dah eventnyer.ooooo maaaakkkk aaaaiiiiiii....mau nk gugur jantung aku. tp aku gile kental memberanikan diri gak dan bersetuju utk jd mc mlm tu.antara sbb aku setuju sbb ber'partner'. so ok lahhh.tp tup2 ptg time rehearsel tu diorg ckp KSP dtg ko.hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........aku dah gelabah ar.nerbes.speechllessssssssss ko.find! mmg la santai2 tp dpn KSP kot ajer giler nak santai mcm ngan kengkawan.nak tak nak aku dah setuju kan.sooooo pikul lah tanggungawab.dr time rehearsel lg diorg duk tnyer,amacam ok???aku tak praktise pun.sikit2 jer aku praktis.aku nengok partner aku mcm okey jer.aku pun rileks jer ar...hahahahahahahah.ada sikit kekuatan la sbb ada partner bkn aku solo.
mlm yg dinanti tiba sudahhhh..aku trlewat.hahahahahah.sbb nak berdandan.smpai ada yg tepon aku tnyer aku dh smpai ke belum.lg lah kelam kabutnyer aku.so turun la dgn tergesa2.find!!!!!!aku jenguk luar.dah ramai org.semua peserta yg bertanding pun dh sedia...agogogogogoo...time ni aku dah nerbes,dah cuak,dh menggigil.nge.nge.nge.partner aku nengok rileks jer,bila aku tnyer die pun gugup sama.hok adoooohhhh. payahhh ler semua gugup.nak tak nak kna gak buat.klau tak majlis tak jalan la tak der MC.sblm nak start tu aku duk kehulur kehilir,amek gmbar.hilangkan kekacauan jiwa.hihihihihiihih...so aku suruh jer la sesiapa amek gmbr aku.senyum sana...senyum sini.hihihiihih
senyum melebor hakikatnyer tapak tgn aku dh berpoluh2 tuuu


 ni la keadaan di belakang tabir.org2 kuat yg manage system.well done,good job

ni la partner aku mlm tu.ok we enjoy jd MC.tp ada ketika mamat ni suruh aku naik sorang.hoiiiiiiiiiiiiii.nak tak nak aku naik jugak ar,hisshhhhh.sengaja jer suruh aku nek sorng.hampehhhhhhh.
so mlm tu artis jemputan nyer adalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................................
***

*************

*********************

************************************

****************************************************

************************************

*********************

**************

***


artis nyer yg lelaki.yg prempuan tu bukan retis yerrrrrr..
yer.ni lah artis jemputan thn ni.azlan.thn lepas adira.
yerr suara azlan sgt nyaring okayy...
sedappp dowh suara die
bestttt bessttttttt
sila lah jgn jeles sbb sy dpt bergambar dgn lan.




ni member lan.merangkap ala2 PA lahhh.heheheheheh

sory lan,i copet pic tuk amek gamborrr....eh khalil masuk skali.layaannnn lerrr
so event tu shud be hbs 10.30pm.alhamdulillah....hbs on time...huhuhuhu lega okeyyy aku.lps jer siap umumkan juara mlm tu maka tugas aku pun hbs.elokkkkkkk jer hbs kan.terus perut aku rsa lapar giler...sungguh punyer lapor.hahahahahaha.aku ckp ngan diorg aku lapor.ada roti jala tp aku tak sempat mkn.sempat minum sbb nak bergambar bersama lan.smue AJK2 bergambar bersama lan....huhuhuhuhu. bestttt siot.kerjasama yg diberikan sgt2 bagus.aku enjoy jer.wlaupn tkt.tp alhamdulillah.diorg bg sokongan.thanksssssssssssssss...

ni pic akhir.pic org dah legaaaaaaaaaaa...hahahahahahha

dann kamiiiii....

dannnn kamiiiiiiiii semuaaaaaaaaaaa....
korang mmg besttttt!!!!!!!!!
ada rezki kiter jumperrr lagiiiii

muka akak yg dah legaaa slps sttle kojo....

big bosssss...

2red 1 black..comellllllll
ok dahhhhhhhhhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment