Sunday, June 17, 2012

Lepaskan giAn.....

cerita nyer aku nak lepaskan gian...bkn yg -ve yerrrrrrrrrr.yg +ve.hahahahahahah.+ve la sgt kan.al kisahnyer aku nak menyoping.dah lama kot pendamkan perasaan itu.akhirnyer tewas.yerrrrr..tepuk tgn 3x lah yer... mana tak tewasnyer, aku tb2 dilamar utk menjadi MC utk event kat ofis aku.haaaaa mula lah aku pening2 lalat utk memikiqkan baju apa akan aku pakai.(alasan semata,sedangkan dah terbuku lama nak beli baju tp no reason kan.so ada event aku pakai la alasan ni)hihihihihihihihih....so hari khamis tu shape jam 5.00 aku terus punch kad balik.lajuuuu jerr...mula2 ingt nak g IOI pastuuuuuu tak jadi...nak g sunway pyramid la...klipklipklip dah nyalakan signel..punnnnnnnnnnnn tak jadi gak.oiiiiiiii parah gini dah 2 tmpt trlepas.yg ni last.tak jadi mmg mlm tak leh tido.gilerrr ngengada....sooo terussssss menuju tropicana city.heheheheheh.ok smpai ke destinasi.terusssss jln menonong pegi tmpt yg hendak dituju.
nak tau tmpat aku tuju tu apa....he.he.he.
NICHII....yerrr aku g NICHII shj.
tmpt fevret aku okay.so far aku dh masuk kitchen dah masuk forever21.tak der yg memikat hati aku.nichii gak yg dpt memikat hati aku.harga die bg aku tak ler mahal mna pun.tp tetap ketaq gak laaaa nak membayorrrr nyer pun.duit sndri.cuba org yg bg duit kat aku or org yg membayarkan.huiiiii...menyengihhh jer aku.jgn mimpi la woiiiii....so masuk2 jer nichii lbh 3x aku tawaf okey.hahahahahahahaha...rambang mata akuuuuu.gerammmm.semua cantik.siap amek gmbor bagai send kat mr. tnyer mna yg cntik.gilerrrr poyoo tauuu...ada 3 pilihan. mehhh laaaa nengok pilihan yg aku pilih.hihihihihi

pilihan (1)

pilihan (2)

pilihan (3)

haaaaaaa..klau aku byk duit aku nak rembat ketiga2 nyer okey.tapiiiiiii.apa kan daya duit dah tercungap2 ni haaaa.....akan ku usahakan sampai dapat jugak.*hentak2 kai bwh meja*
nangisssss.
sobbbsobbsoobbbb

at last pilih 1 jer la...tu pun cadangan mr.so yg mna 1 aku pilih korang rasa.cer tekaaaaaa????hahahahahahah
tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

No comments:

Post a Comment