Thursday, March 14, 2013

eNsemnG

ensemngggg tapi manja
apakah????
suka gesel2

nengokk nengokkkkkk
kurang kasih syg..kucing...bkn aku
bhahahahaha

eeee rindu puloppp kat die
esknyer dtg bwk gulpren ok
nak tayang kat aku lah tuuu
tp gewdikkk melebih
siap gigit2 ibu jari kaki aku
masuk dlm kain
ehhh
jantan gersang btl ko ni ensmngggg

misss uuuu ensemngggggggggggggg

suara die bleh dgr dr hujung smpai hujung ko
cintailah binatang
kerana die tahu akn dirinya disayangi oleh manusia
cuma die tak leh nak ckp jerrr kannn
i LOVE cattttttt

Tuesday, March 12, 2013

BIAR MOLEK SKIT BLEHHHH TAKKK!!

tajuk tu korang rasa cerita best ke takkkkk.hahahahah.nak berteka teki bagai....eehh tak leh.hati tgh pns. ni nak citer.aku tak suka perangai org yg ikut mood die.ok fine semua org ada mood memasing..tp diorg tu tak perangai mcm yg die ni. tgk keji sgt lah.gred *7 jer kot....sorry moryyy lah klau sesiapa terasa or pape.ada aku kesah...sbb FACT okay....mmg aku tujukan khas utk ko.
*sambilmuncungkanmulut*

thn lps kna gak.ingt thn dh berganjak ada lah penghijrahan.mgkin penghijrahan lain ada...mgkin PERFECT.tp tak dari segi PEEEELLLL.aku rasa semua pernah kena dgn penangan peel die tuuuu. tak rasa slh mak bapak die. tp slh diri sndri. akai CETEKKKKKKKKKKKKKK.tak kata aku akal PANJANG...ATLEASTTTTTTTTTTTT jd PROFESIONAL skit arrrrrrrrrrrrrrrr... ko ingt ko tak buat slh. ko ingt ko sapa semua nak mengangguk jerrrrrrr bila ko ckp.heloooooooooooooo MENTALITY tukar skit bleh tak.org kg pun lagi maju dr ko tau tak.#kat jb ada bas Maju Ekspress#even org yg selalu bergurau dgn die pun pernah kena... isshhhh apa jenis org ar. oiiiiiiiiiiii PM pun buat slh tak PERFECTOOOO tauuuuu. ehh yeke...blasahhhhhhhhhhhh

semua orang tak sempurna.tp jgn tonjolkan ketidaksempurnaan diri tu pd org lain. klau tanpa sedar tak per lah kan. klau dgn sedar diri tuuu berubah laaaaaa.tak rugi weyyy berubah pd jln yg baik.
tak ker gituuuu..mmg aku saja tepek kat blog ni. sbb kang ckp tak tentu empunya bdn bleh terima. tggu masa dan tika kita ckp. time mcm ni not a good time ckp. kasorrrr bunyinyer.btl ke idok....
kann kannn annnn nnnn *tiru ayt dlm cite rock oooo*

ok jom kita muhasabah diri.aku pun tak sempurna.korang yg baca ni pun tak sempurna.marilah sesama mohon keampunan dari nya. jgn bongkak utk meminta maaf.
adios amigossss

blog aku hak aku nak tulis pape.
hati yg kau sakiti
pfftttttt

Monday, March 11, 2013

no titLe

9.00am

11.00am

12.00pm

2.00pm

3.00pm

4.00pm
lempanglelajuuuuuu
ni klau bos aku tau
kompem lps nie die bg keje start jam 8 smpai 5 NON-STOP!
hahahahaha
hppy working yall

Tuesday, March 5, 2013

riNdu saMa iNi buDak

kakak ipar upload pic...so sweet adik. yg tak tahan siap jelir lidah...mana blajor dik...(sorry pic kakak ipar di kaburkan ats sbb kakak ipar tak mo glemor.puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)

geram nengok adik.
lagi 1 punyer gambar

tgk dlm gmbor baik
tp d fact adik kaki buliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ringan tangan
tapi si abg tak melawan
redha pasrah
kena ggt smpai lebam2 pun tak lawan adik
hihihihihi
abg dah turun 3kilo
tak pakai inchloss okayyyyyyyyyyy
hahahahahah
ucu LOVEEEEEEEEEE adik N abg

ya allah

ya allah sedih tatkala aku on tv (smlm ptg) bkk2 siaran langsung ketibaan 2 pahlawan yg terbunuh... hanya keranda!!!!! ya allah kau kuatkanlah ahli keluarga mereka dgn dugaan yg perlu mereka hadapi.pahlawan yg di hantar pulang dgn jasad yg tidak bernyawa lagi. kita boleh bayangkan betapa pilu nya ahli keluarga mereka.hantar dgn senyuman dan semangat....tapi pulang dgn disambut tangisan ahli keluarga serta seluruh rakyat.

uolls semua sedia maklum akn apa yg tengah berlaku di Lahad Datu. uolls sedia maklum beberapa nyawa perwira kita telah gugur. sama2 lah kita mendoakan agar semua yg terlibat mahupun yg tidak terlibat yg berada di sana selamat. cukup lah beberapa nyawa yg telah terkorban. kasihani lah keluarga mereka. nyawa tidak boleh diganti. jgn lah di politikkan isu ini. mereka mempunyai keluarga ibu bapa anak2 yg masih memerlukan mereka. bayangkan jika berlaku pd diri kita. sedangkan tak berlaku pd diri kita kesedihan tetap dirasai apatah lagi ahli keluarga anak2 isteri mereka yg terlibat. ful stop.tak sanggup aku nak meneruskan.terlalu memberi kesan pd diri aku dgn apa yg terjadi. kita di sini aman damai mereka di sana dlm keadaan ketakutan.allahuakbar..............................


Pahlawanku

Pahlawanku
Pergilah berjuang untuk bangsa
Jangan ragu
Namamu tetap dipuja

Biar mati
Sebagai pahlawan yang sejati
Jangan undur
Jasamu kelak bertabur

Selamat kau pergi
Selamat kembali
Dengan hati suci
Dan tak takut mati

Pahlawanku
Menuju ruang ke medan perang
Jangan takut
Sebagai askar berjuang




Monday, March 4, 2013

pesTa wow

sapa pegi pesta wow kat putrajaya...aku pegi.tp pegi hari jemaat time lunch hour. berarak dgn ofismate. sbb tak der plan kemna. maka marilah kita melawat tapak. memeriahkan lg. sbb dh pegi tak meriah... tak menarik hati utk repeat pegi.hahahahahahah. so so jer bg aku.sbb aku pegi time matahari atas kpala.kering rmbut aku.pak kal pkai tudung.menjejeh air peluh lalu ketiak weyyyyy.... belengas okay bdn. nmpk air pancut kat tepi jln ni rasa nak g mandi jer.tak memasal femes masuk youtube.tajuk cerita, pekerja putrajaya mandi free show with innocent. tejun bangunan aku nnt.hahahahahah. so sesampai jer jln laju...laju sbb pns.bajet jln laju tak panas.lagi lajuuu air peluh nie mengalir.ini membakar jiwa namanyer.pasrahhh. nak sgt berjln kan.hahahahah.rasainnn.

yerr selamat datang...... kasi lah air free ker..cekedis ker.semangat skit aku nak jln dr satu booth ke booth yg lain.ini idokkkkkkkkkkk. yg duduk kat booth pun berkipas sama mcm aku yg tgh jln nie.terjejas lemak bdn iolls okay.hahahahahha.apa yg ada kat pesta wow ni..kedai2 yg jual brg like baju..selipor...entah aku tak fokus sgt. aku terlebih fokus mengipas.hahahaa. ada booth yakult.tester. apa lagiiiiiii moh sojuk kan tokak skit.hihihihihihi

air yg nie aku tak rasa. sbb smpai2 jer singgah sini dulu.lek luuu energy msh full bar. diorg ckp sedap.capucino ngan apa ntah flavour. time ni dah start berpeluh manja2.auuuwwww.... mari sambung lagi pengembaraan di tapak yg panas ini..........i is sukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

haaa ni lah air yg diorg minum tadi tu...gambor boboboyyyyyyyyyy. maka die suruh anak2 merengek kat mak apak mereka untuk membeli. si penjual pun dlm hati kutawa gumbiraaaa.lalalalalalla.hahahahahah... biasalah business kannnnn.

yaya jugak ada....yaya buat delivery.sure sesaat dh smpai.tak payah pakai pos laju fedex...kannnnnn




alaaaaaa omel omel nyer selipar ulat nie......

saya gigit awak...auuummmmm.comel pulak ikan josssss nie.ada warna pink lagi.ikan josss betina kot nie....
ni jer lah tmpt yg akan menarik minat anak2...yg lain tak der.anak2 akn histeria kat tmpt lain.klau bwk tmpt ni sure terlompat2 mereka.tak cayalah terai lahhh. tp dah hbs.hahahahahahhahaa.

dan kamiiiiii....nak jugak ada gmbr. selebihnyer simpan hp.sbb dah tak larat woii.. dpt lah mkn magie yg dimasak 5minit.sbb ada sayur mayor.yg 3minit msk tak der sayur tak der telur.heheheheheh.pastu beli mknn.bila nak balik ofis memasing seret kaki.hazabbbbbbbbbbbbbb.hehehehehehehehhe

Sunday, March 3, 2013

buFday gurL

auuwww terasa mcm lepasan spm jer.bufday gurl lah sgt.... sila lempang slow2. gudbye 3313 hoping we can meet again next year...3314!!!!!!aminnnnnnnnnn. thanks for all wish n doa kalian. semoga doa kalian dimakbulkan dan apa yg aku inginkan termakbul. i turn more more sweet...hahahahaha.

more older more sweet. thats me!!!ayat mcm gampang weyyyyyyyy. no one can fight my statement. *giler kejam* celebrate dgn adik beradik jer. dgn cinta hati *puiiiiiiiiiiii nak muntoh ijo okay* nan hado. sbb die g indon. sabor jer lahhhh. ko tak celebrate hari ni.siapppppppppppppppppppppp!!! kiter putus... gilak bab ayat.berani kauuuu yer. mentang2 die tak baca blog ko.hihihihihihihi gelaktutupmulut. bg aku celebrate ke tak....tak penting.yg penting ingatan tu.very valueable hokay.....sob2 touching plak mna yg wish tu.thanks so much okay....

by d way aku tak terasa tua lg lah nak pkai krim2 penuaan. hahahahahah.ada ker ofismate aku suruh cari krim penuaan.hampehhh btl. tegang okay.org pkai botox pun tak setegang kulit muka i.hihihihihihihi..  tp klau uolls nak bg hadiah krim penuaan apa slhnyer. tp nak skII...tabita.....no safi balqis.perhhhh bajet retis. cik ta pun pkai safi balqis rania.hahahahahahhaah.

cer nengok ada tak kedut...kedut pun takut nak hinggap.hihihihihihihi.sbb sweet nowwwww.
kannnnnnnnnnnnn
sila like.....!!!!!!!!!!!!
love uolls
semoga dgn penambahan usia ini aku menjadi seorang yg tabah cekal dan kuat semangat.diberi kesihatan. dijauhi segala perkara buruk. dikurniakan kebahagiaan.dll.aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn