Thursday, February 28, 2013

cOunting day

salam jumaat semua.ehhh hari ni 1 Mac 2013...kelip kelip kelip mata dah masuk bln Mac.laju btl lahhhh masa skrg nie...nak tak nak kita kna terusssssssssss hadapi jua.ayt nak doktor falsampah sasterawanidontknow btl. so how uolls dah masuk bln ketiga thn nie.everythg going well orrrr howwwwwwwwwwww??aku biasa la pasang surut...surut sekejappppp jer.pasang nyer lamaaaa.oiii jenuh lerrr.korang tak paham eak apa yg aku mksdkn.hahahahaah.tu lahh namanyer doktor falsampah sasterawanidontknow.opis aku senyap weyy hari ni.korang ni suka cuti tauuuuu.oiii dtg lah keje....uolls tak der aku tak der tmpt nak ngacauuuu org.hahahahahaha...

oiii pnt oiiiiii..blk dr pesta wooowwwwwwwwwwww. dah la pns melenting. exercise bakor lemak nak kasi peluh kluar. tp time matahari terpacak ats kepala. pebenda nyer......tu yg tak tahan smbil mnum air cendol. oiiii bahagia tekak..smpai ofis rasa nak tido.biasa2 jer pesta wowww tu.tak se eksaited mana pun. hahahahahhahaha. dpt mkn free (tester kononyer) mnum air yakult yg tester tu..  tu jer la. jual2 baju tudung. entahhh tak terpikat lah hati ni nak membelinyer. tengok2 jerrrrrr. dgn makna lain aku tak pegi lg lah. so so jer kot. pesta ni tiap thn kot. acara tahunan kononnyer. saja nak mensesakkan jln putrajaya nie kannnn... tb2 rasa nak mndi. peluh kot...msm dah rasa bdn nie. nak pocah tomit kaki nie haaa. tu jln pkai slipor flet jer. aku menengok ada org pkai heel jln kat jln tar lekuk2 tu. kental uolls.iolls syg tumit kasut.bajet kasut mahal sangattttttttttttttttttttt. hihihiihihi.

uolls dah lunch>??lunch ape? esk apa pojek. meh la dtg menengok pesta wooowww.tp iolls nak duk rmh golek2 kat rmh jerrrrr. mkn tido tido  tidoooo.bleh gituuuuuuuuuuuuu.hihihihihihih.dah nk pejam2 mata jap. mcm ayam.ok daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment