Wednesday, January 30, 2013

Kursus perTama pd thn 2013


wehuuuuuuuuuuuuuu...permulaan Januari yg positif.hehehehhehe.aku dah dpt 3hari berkursus...uolls dh g kursus?????
al maklumlah keje gomen kan kena 7hari berkursus dlm setahun. dpt pluang g kursus yg bertajuk SERONOK BEKERJA.
wahhh tajukkkk...nmpk noooowww selama ni g keje tak seronok.oohh tidak, bkn begitu yer ahkak2 sekalian...
seronok......
kadang2 jer dtg rasa tak seronok.so bila g kursus mcm ni up up lahhh rasa seronok bekerja....
best sgt kursus ni.nak2 penceramah yg tak syok sendiri.En baba...u a d best penceramah...ill make sure klau course melibatkn en baba sy akn hadirkan diri......wahhh begitu seronok aku kan...
anda rasa tak keseronokkan aku maksudkan..hahahahahahha walaupun kursus dkt klang jer pun.tp sbb inti pati kursus tu best maka i is sukaaa bangetttt.
awal2 kursus aku dah kena
dpt 'nick name' ko
sapa yg g kursus kat pd thn lps dn kat klang tau la 'nick name' aku tu
choiiiiiiiiiiiiiiiii
but its okay
mndtgkn keseronokan
lihat betapa seronok iolls
kursus plg best sbb tak pakai baju keje
pkai sluar ngan t-shirt ajer
tak mencukup t-shirt bwk
baju kurung tak pakai

mek tu merangkap kwn sepertidoran aku
hehehehehhehehe
ni aktiviti hari kedua
kami dibahgikan kpd group2
setiap group diberi kad utk buat topi
maka terhasil lah ciptaan memasing yg sgt kreeetiiffff

dah siap buat topi
ptgnyer kami di kezutannnnn
kezutannnn kna pegi Setia City Mall dengannnnnnnnn
memakai topi rekaan kami
berjalan dkt mall okay dgn topi tuuuuu
va va va va va va
memula malu bagai
tp sbb ramai so kurang lah malu tuuuu
bkn stakat itu jer task kami okay

kna amik tanda tgn org yg ada dkt mall tu
10 org
hahahahahhaha
tanya mereka komen bila kami pkai topi mcm ni
mcm2 lahh komen
ada yg kata kreatif
sweet
comel
lagiiiiiiiiiiiiiiii mcm ali baba
pastu main bowling dgn pakai topi.2lap tu main bowling.somput aku weyyyy
tp seronok sesgt

suka ayat nieeee
tak semua org boleh jd perfect sekelip mata kan
semua take time
either d time u take long or short
kannnnnnnnnnnnnn


mlm tu tak der aktiviti,urusetia ajak karok.aku join ler.karok die sbelah pintu hotel jer
smpai pkul 12 lbh gak ar.
hari rabu tu hbs awl.aku bwk kreta sendiri so aku gerak balik dulu lah ngan kwn titon aku
menyinggah lahhh ker jusco
aku terbeli baju ngan sluar.terrrrrrrrrrr okayyyyy
hahahahhahaha
next apa pulak yg ter ekkkkkkkkkkk...
yeaayyyyyy esk cutiiiiiiii hari wilayah.dabedabeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
jgn jelussssss yer yg kene kejeee tuuuu

No comments:

Post a Comment