Tuesday, January 29, 2013

FamiLy dAy MOF

fuuhhhh fuhhhhhhhhhhhh fuhhhhh berhabuk blog aku der....sumpah mls meroyan wey.tak dapek nak buat pape. eh hari tu kementerian aku buat family day.aku ajk kelab sosial.maka aku menjadi org busy lah. ohhh letih okayyyy...tp sbb teamwork so tak terasa letih nyer.selonok belonok2 laaaaaa.hahahaha. yg aku tau hadiah cabutan bertuah mmg tervahekkk laaa....tv LCD LED mikrowave.....fuhyooooooo.. kewlasss hadiah cabutan bertuah. my sis is jewlessss. aku mls nak menaip pepanjang..aku nak tepek gamborrrrr jewww
tgk muka aku...dgn mata mewahhh...sleepy okay.6.30 aku dh gerak
hari keje pun 6.30 aku baru bangkit..tu pun sempat golek2
mencabar task ni
apatah lg weekend

dah smpai
posing dulu sblm muka aku belengassssss
tmpt kat cyberjaya
pusat komuniti

tu sbb aku kna dtg awl
sbb aku bhgn registration

ni lerrr tmptnyerrrrr
not bad

kami yg ceria bertugas
hahahahahahahha

mc hari fmly day
kak maria n lan pet pet
dgn lan aku tak dan nak bergambor
busy uolls
dannnnnnn no aku mndapat tuah
wahhhhhhhhhhhhhhhhh
gumbira
*lompat bintang*
yahooooooooooooooo
walaupun tak dpt hadiah yg best2
tp ni pun kategori best
dpt tiket KTM
pergi dan balik
g Hatyaiiiiii uolls
smpai bln 3 valid tiket ni
sapa nk join
jommmmmmmmmmmmmmmmm

tu jer
kejung jari aku nak naip lg
otak tepu
baiiii

No comments:

Post a Comment