Tuesday, July 3, 2012

tak sukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

tak suker kna buat bnda yg last minute...dah la dgn 5s.oohh please la knapa perlu wujud 5s nie yerk....ada pros n con laaaa bnda ni.tp kekadang bg preasure bg karoot marut lah bnda ni.disebabkan bnda 5s ni lah kan segala mala brg kna buang.fine lah tu utk kebersihannnnnnn.tp klau smpai botol air xleh letak kat tmpt,den tak setuju.sbbnyer.aku kuat minum air.tak kn stiap jam nak ke pantry jer keje.kang org ingt aku x buat keje, kesudahannyer bibir aku kering. pastu segala yg kami smue create ada yg kna buang lah, kna cabut....sblm ni nak kreatif la apa.dh buat suruh buang2.heeeee..saiko ko tau tak!!!actually wat for 5s nie...klau sblm ni suruh buat skrg tak leh buat.so please laaaaa...buat bnda tu jgn kasi beban dan burden pd staf ar.dah bnda tu wujud biarkan la,kasi touch up sikit sudahhhhh.ini segala nak hapus,ingat buat tu petik jari dah ada depan mata ke.soo pleaseee please please laaaaaaaa.... cukup2 lah 5s nie.tp aku syukur sbb penyeksaan 5s ni hari ni last.klau 5s ni nak dimansuhkan pun aku tak kesah.klau nak teruskan tu teruskan tp no need laaa stress2. kang 1 keje bos bg tak jln,sbbnyer kna 5s sentiasa.akuuuuuuuu takkk sukaaaaaaa 5ssssssssssssssssssssssssssssss.....hahahahahhahahahaha.giler straight punyer statementkan *libas rambut*. hari tu lg lahhh...kna cabut dawai kokot kat carpet.mcm cari bijih timah aku rasa.tak la bnda tu kan dah berzaman,melekat kot.lg nak suruh buang.mehhh sini org yg suruh cabut dawai kokot tu buat.sakit pinggang ke tak die.dont know laaa wat they all need actually.klau tak nak dawai kokot tu ada kat carpet x payah la letak carpet area mesin photostat.biorkan simennn jerr.....mcm kedai photostat.bkn hari2 org buang dawai kokot.dah berapa tahun ofis ni kot....please use brain laa derrr.dah nk balikkkkk

No comments:

Post a Comment