Tuesday, July 10, 2012

iKan baKar seKinchan

moooddddddd nak menulis ke lawotttttt.aku tak malas,aku rajin.tp mood nak berceloteh nan ado.jd kepap jer la segala mala yg nak dibebelkan.semua ni ceghiter yg aku bekukan buat seketika.heheheheheheh... pejam celik dah nak masuk bln ramadhan.bln dimana kita menahan lapar dan dahaga.harap2 aku dpt menempias tok mak nenek nafsu di bln puasa.nafsu meroyan tgk lauk dan juadah di bazaar.moh ler kiter ceghiter pasal makan..eat...makang...makey...mangan...hahahahahahah

hari tu mengdatekan diri dgn member aku.member skolah.member duk 1 taman ngan aku.hehehehhehe.sikit punyer payoh nak jumper.die keje shif.jd cuti x sama ngan aku.so mlm tu aku free die pun free.set nak jumper.wahhhh eksited lah kan.lama kot tak jumper.aku pi amek die kat rmh die seksyen 7.pastu kiter cari pot utk mkn.aku tak tau nak mkn apa.tetiba tringat ikang bakar.area seksyen 7 ni ada 2 kedai mkn ikan bakar.tu yg aku tau la.sbb nama kedai die ada tertera 'IKAN BAKAR'.hahahahahahhaha.sah2 la die jual ikan bakar kan.xpyh nak pjgkn celoteh buat lwk org tak ketawa.pangggggggg.

aku tnyer member aku ni nak mkn kat mna.die pun xtau.pulakkkk dah....kesian plak nak bwk jejauh sbb siangnyer tu die puasa.so die x makan lg.juz berbuka minum ayor jer.kesiannn ko kakak.dh la bdn sepapan jer....so aku terpingin nak mkn ikan bakar.gedik kan..dan2 aku ckp kiter mkn ikan bkr.kwn aku tu pun on ajerrr...aku pilih mkn ikan bakar sekinchan.sbb tmpt die aku suka.tak sibuk sgt.masuk2 jer aku blur2 how nak order bagai....tak der yg layan pun.so duduk dulu.baru lah dtg terkedek2 si pelayan ni.aku tnyer la mcm mna nak order.die ckp,kiter sndri kna plh pastu timbang.kedai ikan bkr sekinchan ni tak der goreng like mee goreng ke,keaw tiaw ke...tak derrrrrrr yerrrrrr.so aku pun menuju ke tmpt ikan2.hahhhhh!!!!!!!!!!!!!aku nengok ikan pun dah telan air liur.nafsu mkn merasuk tetiba.mau tak nyer.aku nmpk lala, ketam, udang, ikan pari, ikan caru, ikan...ikan dan ikan...fuhhhhhhhhhhhhh,peluh ayang nk pilih.mengada lah kau..so lastnyer aku amek ikan caru, kerang...dibakar.sayur plak aku amek kailan ikan masin.

tak lama mana la nak tunggu mknn siap.bagusss2 bagussssss.....so sblm jejeh2 air liur aku ni kan.....zapppp2 zappp zappppp.jom mkn.smbung gosip lps mkn.nak tau sbb apa aku mcm nak mkn sesgt.sbb ada table tu kan, 1 family mkn beria ko.telan segelen air liur aku.ada ketam goreng, ikan siakap...kire mkn besor la fmly u.siap ktiak terangkat2 mkn ketammm weyyy..hussshhh sajer jer nk menjelaskan aku.tak pe2.tgk bila turn aku nnt.hokkkkkk alorrrrrrrrrrr


ni jer la yg aku order.sbb aku tau ikutkan nafsu mmg tak terlayan.member aku pun ok jer...jalannnnnn.ikan die sedappppp.mcm bdk ofismate aku msk.smbil taip ni pun air liur dh tutup gigi ko.hahahahahahhaha

ni gmbor sblm mkn.smpai je mknn aku ckp ngan kwn aku.cpt2 amek gmbor.nk mkn ni.hehehehhe

dan ini muka bila smue dah sumbat dlm poyottttttttttttttt.serabaiiiiiiiii siottt.abaikan.asalkan aku puas dpt mkn.

lps mkn duk borak2 jap pastu chaw.sbb esknyer aku keje.member aku blanjer.huhhhh patut ler meroyan semcm aku.ghupernyer mkn free.tq babe.free2 kiter lepak sesama lg okey...keep in touch bebeh.rerajin la drive kreta tu dtg tmpt aku.ada lesen tp tkt bwk krete.haiyoooooooooo

*tatatatatatatat*


No comments:

Post a Comment