Sunday, September 23, 2012

cerita raya yg terakhir utk thn ini

dah msuk zulkaedah msh cerita pasal raya.okay2 ni yg last dahhh...insyaallah smbung thn dpn.mudah2an yer.on 18 September 2012 jamuan hari raya kementerian aku.wahhhhh...org g haji dh smpai mekah.kite kat mesia msh ada jamuan raya lg.sgt tak sesuwaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan...wat to do dah pm free tarikh tu jer kot....aku thn ni ditugaskan jaga bhgn mknnan.auuuwww suka sgt.sbb smbil cek mknn cukup ke tak...sambil tu jugak jd food tester.hahahahahahahha....fedulikkkk.smpai ke dapur aku masuk.nak2 jaga tmpt mknn pm n vvip.harusss laaa tak dilepaskan peluang utk mkn dulu kan...keje jln gak okay.this year pm dtg bwk isteri n ank teruna.tp diorg tak dtg saing,dtg berasingan.sbb>?????????????????den tak tawwwww.hahahahah. ank teruna pm ni hensem org nyer but ada bnda yg aku felikk.felikkk knp die tak salam org2 mcm mak apak die buat.maybe he's rushing or he's alergic.tah ler.pi lantak ar....so this year aku dpt salam pm dan isteri.hidung i kna tgn datin rosmah,auuuwwww.sehari tak basuh muka.*sgt pheeee nhiii phuuu*. dah aku mls nak tulis pepjg,sbb syawal dah berlalu.bleh gituuuuuuuuuu.....

ni ank teruna pm.blurrrrrr

servis utk vvip....not bad mknn die

ank pm nk balik dahhhhhhhhhh


our pm

datin sri dr blakang ajer....



ok dah....smbung peluk bantal wangi aku.........sooorgaaaaaaaaaaaaaaaa gilerrrrr...apa nk buat.nak pegi ke tak????syg tapi dah disuruh buat..buat apa???????tgguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.new look. gedikkkkkksssss

No comments:

Post a Comment