oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ingtkan dah xnk celoteh lagi
muncul haaa.....
dah msuk thn bru dh piah oiiii
hihihihihiihih
ASSALAMUALAIKUM
lama aku tgglkn blg ni.....
ni pun bkk pkai laptop sndri...sudahnyer....smpai tukaw2 password bagai..
almaklumlah dh tukar pc baru....jd mood tu dah xder langsung...
ehhhh salahkan pc baru ke????entah lahhhhhhh
eehhhhhhhhhhh..tetiba nak tepek muka sendiri....well..iolls xder insta2 nie....
tambun kan pipi aku
mauripan baking powder semue tu ada kat pipi aku
hihihihihiihihih
#mcm comel mcm cantik.....ikut tempo lagu yer.....hihihihihihiihhiihhi
actually byk nak bebel2 dlm blog nie...harapnyer mood aku akn terus rajin dan rajin...
sbb kat sini klau aku luahkan pape....xramai yg tau...hik hik hik hik
so xder lah sgt sesi nak tya siapa.............apa ker die.............ok ke...........xker gitu...
sumtime bnda2 gitu buat aku rimas.mmg intension nk amek erat.tp jgn la kapochi sgt...be profesional.
kan dah msuk thn baru.umr pun memasing akn meningkat
ehh diam x diam dah msuk bln 2....
OMG.......OMGGGGGGGGGGGG...#nganga sikit jer xpyh hover sgt nganga tu#
time flies so fast...
hope this year dpt beri yg trbaik utk aku...wlaupn x byk tp tetap.aminnn mudah2an
ok starting xnk bebel pepjg
mukaddimah pepjg org ngantok oiiii
flying kiss 2014#giler poyo nak mamsssssss#
Sunday, February 9, 2014
Monday, September 16, 2013
#HoLiday#coUsin#aunTie#fRenz#haPPy#
14-16 September
Lokasi:Cameron Highland
fevret posing katanyerrrrrr
lompatttttttttttttttttttttt
model free starbuck uolls
flawlessss gilossss
nikonnn tuuuuuuuuuuuuu
with d sporting auntie
nak bergamborrr dpn equatorial jerrr
#muntoh#
xleh blah mentengok gmbor nieeee
motif sgt aku buat muka gituuuuu
ni lah jemaah rombongan
last but not least
hoiii mls giler nak menulis yerrrr
bru masuk kejer uolss
fail dpm mata
tp taip bnda lain
canerrrrrr
bila nak ada cuti lg nie
next trip
HK
wehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
mintok pitihhhhhhhh
mek nk g HK nieeeeeeeee
Wednesday, August 28, 2013
Penawar dikaLa stress katanyerrrr
stress kerrr
tak sgt
cuma hangin sikitttttttttttttt ajerrrr
jadi utk mempositifkan mood drpd terus menerus negatif
meh la layannnnn
gelakkk sensorangggggg
hilang skit stress nie haaaa
5x repeat pun gelak sama gakkkk
untung dpt husband pelawak mcm ni kannnnnn
#verangan sambil doa jodoh dicepatkan#
aminnnkannn yerrrrrrrr
gelakkk manjang
kalah yg kat hospital sakit jiwa tuuuuuu
ni lah terapi aku
gelakkkkkkkk senak2 pewottt okayyy
lets enjoy d video
#gmbor dlm henpon pc xleh trace.stress pulok ghasenyerrrr#
yeayyyyyyyyyyyyyyyyy esk ada mkn2
Friday, August 23, 2013
Ini yang dimanakan rayaaaaaa
huuhhh akhirnyaaa...feel raya aku dah dtg....mna tak nyer...exam dh hbs.membuak2 lah mood raya kan...klau tak stress ajer muka.org len sbuk beraya open house bagai...aku dgn buku.tekanan sgt ok.layak masuk spital jiwa dah.tp skrg dh normol.#whoooottttwwhooottt#
esk ada open house rmh bos.aku nak g.jauh tak jauh aku g jugak.qada' yg mggu2 lps...i is nak melarammssss dgn baju ghayer kak ton....
eh aku tak pandai la pkai pc baru niee..payoh nak upload gmbor...
*SELAMAT HARI RAYA*
esk ada open house rmh bos.aku nak g.jauh tak jauh aku g jugak.qada' yg mggu2 lps...i is nak melarammssss dgn baju ghayer kak ton....
eh aku tak pandai la pkai pc baru niee..payoh nak upload gmbor...
*SELAMAT HARI RAYA*
Thursday, July 18, 2013
Salam Jumaat
bersamaan 10 Ramadhan
salam jumaat
smoga semua berjalan dgn lancar hendaknya
errrrr esk ada klas smpai jam 12.00 mlm
presentation time posa..feel ooooooo semmmmmmmmmm okay.mcm mkn kambing golek berkuahkan bbq sos.perhhhhhhhh heaven....
salam jumaat
smoga semua berjalan dgn lancar hendaknya
errrrr esk ada klas smpai jam 12.00 mlm
presentation time posa..feel ooooooo semmmmmmmmmm okay.mcm mkn kambing golek berkuahkan bbq sos.perhhhhhhhh heaven....
merah bibir dik tonnnnn
lebor pipi dik ton ni kan
*nangis nengok pipi sendirik*
Tuesday, July 16, 2013
Hari Terbuka Opis Aku
Assalamualaikum
Ingat dah innalillah blog nieeeee
Hidupppp agi upenyer
Penulis nyer nazak kot
hahahahahahahahah*tak lawak ar*
mood menaip kelaut
maka aku tepek gambor Open Day opis aku
jemput retissss weyyyyy
"smile pada peminat"
gaya mcm kreta sendiri
aim dr jauh jer owner kreta nie
Mr siap tnya skandel mna tu...porsche lg...ada samrt tag
*siap nmpk ada smart tag,aku pun x perasan.brapa kali zoom tu"
ada botol air..hahahahahha
untg lah dpt skandel bwk porsche,xpndang dh bmw.
ayat sentap.libas rambut
mampu posing jer lah kannnn
meet up them
posing
sista n adik
ok lah kannnn
mulut die ni bleh tahan
stok ala2 kak ton\
hammmmmpunnnn
ni retis yg dtg
hyper X den xdan amek gmbor
blakang erra..tam spider
eiii gmbor gini pun somel jer erra nie
ko tgk pipi die cantik ajer
yg sbelah die tuuu
labuh btl pipi
jauh beza dowhhhh
stress tgk gambor sendiri
tp tetap nak gambor sbelah erra
peluk tgn hokeyyy
mcm akak ko sendiri ajerrrr
dah tu jer
mls gilepssssss nk nulis ni sejak2 jd student
almaklumlah jd student kna nulis
nak naip maleh dah
Slamat Berpuasa
*berpada2 lah belanjakn wang okay*
gaji bulan ni lah utk duit raya duit blk kg.duit bayor biskut
#fengsannnnnnnnnnnnnn#
Wednesday, June 19, 2013
Jun 2013
apehal bln nam nie capet nooo bergerak ar...rsa mcm x cukup 24jam jerrrr.stressssssss haku lerrrrr.tp dlm stress2 nieada lah jugak kegumbiraan...dpt lah hip hippp horeyyyyy.
bln nam nie aku ada test...kuiz...submit asgment....exam KPSL.itu yg buat aku stress...sbb nyer kna membaca....otak kna ligat pikiyor....dah lama kn otak tak aktif mcm nie...asgment almost done yg mna kna submit this week.yg x done...tang baca buku...mna 1 nak baca utk kuiz...celah mana nak baca utk exam KPSL...aiiiigoooooo...i is tatuttttttt...
bln nam nie aku ada test...kuiz...submit asgment....exam KPSL.itu yg buat aku stress...sbb nyer kna membaca....otak kna ligat pikiyor....dah lama kn otak tak aktif mcm nie...asgment almost done yg mna kna submit this week.yg x done...tang baca buku...mna 1 nak baca utk kuiz...celah mana nak baca utk exam KPSL...aiiiigoooooo...i is tatuttttttt...
haaa nengok kekdahnyerrrrrrrrrrr
pembaris smpai patah semata nak buat nota
korang tgk jer lah pembaris tuuu
nek tukor kaler dah
skit nyerrrrrrr lama
korang mampuuuuuu?????
ok wish me luck utk jwb kuiz
n doakan asgment aku buat nie dpt lect2 terima tanpa ada syak wasangka
ngehhhhhhhhhhhhh
nie slip exam
1st time duduk exam KPSL nie haaaaaaaaa
perasaan tak seram sgt
sbb tau soklan die bg utk dptkan jwpn yg perfectttoooooo amat tipis nisbahnyer
doakan lah aku dpt jawab yer
dan ini
genap 3thn keje
syukur alhamdulillah
skejap jerrrrrrrr rasa
ok dah nak smbung klebet buku bkn baca buku
Subscribe to:
Posts (Atom)
































