Sunday, May 19, 2013

Part 1

Assalamualaikum

alhamdulillah msh lg diberi nyawa oleh-nya utk meneruskan kehidupan
diam tak diam sebulan dah aku mengerjakan umrah
dan hari ni baru nak dtg mood nak story
ampun lahhhhh
tugasan hakiki byk plus tugasan2 sampingan.dah tu nak menaip kna ada mood
bru feel ada...feel lah sgt....mmg dh berhabuk blog ni.mihmihmihmih
18.4.2013
tarikh aku berangkat menunaikan umrah
together gether ngan parent
flight dr Senai
maka aku kna lah blk Johor
flight direct dr Senai -Jeddah
no transit
NAS Air....naik boeing 737
jakuuuunn lerrr nek kapal besorrrrrrrrr.
sumppah time dpt boarding pass ni aku tertanya2 btl ke aku nak g umrah niieeee
tapi nak tak nak cekal kan hati
sampai migrain2 aku k
takut nyer pasal
mana tak takut

ada org ckp aku pakai baju gini mcm nak g kenduri kawen
hampehhhhhh
lek lu baru nak g
stok jubah tak byk der

tu pass aku
siap smue nama hotel kat madinah dan mekah

ini org arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
innocent baiiiiiiiiiiiiii

tu flight aku naik
sekapal tu skali ngan org indon n dari group2 lain

bagi aku ramai
tp sbb kapal besor
ayah aku kata tang blakang kosong

aku duduk tepi sayap...
ya allah semoga kau permudahkan segala urusan ku...
bersambung part 2
..................

............................


..............................................

No comments:

Post a Comment