Wednesday, August 1, 2012

dAh haRi yG kE-12

assalamualaikum

1st of all salam ramadhan to all muslim in d world.lmbt nyer aku wish kan.almaklumlah mood nak coleteh ke laut.puasa....bkk blog nak celoteh mcm tak der mood.bila tak der mood tak boleh la dipaksa.sbb tak ada bnda yg nak dicelotehkannyer.*alasan semata*

by d way mcm mna korang nyer puasa...gigil tak smpaikn time buke tu.aku ok..maintainnnn.giler ko nak tunjuk ketaq gigil bagai.ingt ada org nak layan.dah tuaaaa.hahahahah.sapa yg dah ponteng puasa????hahahahahahah...sedap lah dah kluar ank bulan.sokojap jer tu yer!bkn smpai hbs puasa.overrrr!so far aku puasa ni kuat gak la.sbbnyer tiap weekend aku blk hometown.nek bas.nak tau sbb apa........jengggggg.... sbb aku nak mkn sdp.nikmat okay.ckp nak mkn apa.sure mak ayah aku tunaikan.hoiiiii nek lemak aku.bila blk kl plak mak aku siap tapaukn lauk nasi bagai.save duit ok.dah 12 hari berpuasa ni.aku baru jer skali g bazaar ramadhan kat ofis.tu pun aku hanya beli roti john.aku berazam thn ni tak nak jd regular customer kat bazaar.sbbnyer mmg aku hilang arah klau gi bazaar.sgala mala nmpk sedap,nmpk boleh sumbat dlm perut.hakikatnyerrr. mnum air segelas dah bluuurrpppp sendawa.aku puasa ni kurang skit slera mkn.almaklumlah buka ala kadar jer.tu yg willing every week blk kg.ank betuah kan ko.tp ok wat.aku dpt temankn mak ayah aku berbuka.klau tak diorg buka puasa asyik berdua jer.kakak abg aku mmg sah la tak blk.jd aku mengisi la kekosongan diorg.up skit slera mak ayah aku tu mkn bila ada ank die blk.tak ke gitu!!!!!!

so lg 17 hari lg utk kiter semua mghabiskan puasa.cukup ke terawikh korang?pegi ke idok?hehehehehjgn fkr raya ajerrr....manfaatkn bln yg mulia ni.anggap puasa kali ini adlh puasa terakhir utk kite.jd kite pulun utk dptkn pahala.
#renungan utk diri sendiri juga#

jd disbbkn kemalasan diri aku ni.maka nyerrr byk la cerita yg aku buat pekasam... hahaha.....nengok la klau aku rajin aku cerita gak wlaupn jd pekasam.

ok dah stuck otak aku.puasa okayyyyyyy.bajet ko sorang jer ke puasa.podaaahhhh

tgk lauk gini pun dah terliuq kan.....simple tp sodappp.tp cuba ko dah teguk air.ye tak ye pndang sipi jer.siap berkira2 nak mkn ke tak.aku lah tuuuuuu
slmt berbuka....




No comments:

Post a Comment